kewell79 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Et par nye filmer til nå, Shutter Island og en som heter Suck. Virker som det kommer nye filmer omtrent fast hver onsdag nå. Eneste info de har om Suck på cdon er den kommer ut 15 september. Altså 2 uker til. Så den kom på Zune ganske så tidlig akkurat som Leap Year gjorde. Og Invictus Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 da ønsker vi 20th Century Fox velkommen på Zune video Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 da ønsker vi 20th Century Fox velkommen på Zune video La oss håpe at vi får endel av filmene fra 90-tallet fra de, det nyere de har er ikke så interessange :\ Overall er jeg ikke helt fornøyd med filmene som er tilgjenglig på xboxen, det er noen filmer som burde være tilgjenglig der som jeg savner, men er jo en knall tjeneste teknisk, og jeg bruker nok mere penger enn jeg burde der Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 på Dag 1 er det allerede kommet 92 filmer fra 20th Century Fox Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 La merke til at de har satt opp tiden man kan bruke på å se filmen fra 24t til 48t nå. Ikke verst. Lenke til kommentar
BigHurt Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Har ikke giddi å leid film via XBLA (eller noen annen digital tjeneste for den del) fordi jeg syns det er skammelig dyrt for HD-versjonene. Kjøper meg heller filmene på BD. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Vel du betaler mellom 30kr - 50kr kansje. Er ikke så mye penger. Lenke til kommentar
BigHurt Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Vel du betaler mellom 30kr - 50kr kansje. Er ikke så mye penger. Hvilken film i HD er det til 30kr? Sist jeg sjekka kostet det bortimot 720 poeng eller mer for de nye filmene i HD. Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg har pr dags dato leid 0 stk filmer. Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Vel du betaler mellom 30kr - 50kr kansje. Er ikke så mye penger. Hvilken film i HD er det til 30kr? Sist jeg sjekka kostet det bortimot 720 poeng eller mer for de nye filmene i HD. Alle filmer som ikke er helt nyheter koster 470 poeng i HD. Synes det er litt rart ikke flere benytter seg av tjenesten. Virker dessverre som folk flest fortsatt er litt redd for digitale tjenester. Selv broren min som faktisk ofte leier filmer fysisk var meget skeptisk enda han betaler mer der. Måtte liksom forklare alle fordelene med at man slipper jo å dra til butikken og ikke minst slippe å levere osv. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er alt for dyrt å leie på dem fleste steder digitalt...og det er ingen unntak på Xbox Live dessverre. Er ikke mange tjenestene som er verdt å sjekke engang pga prisen..men Voddler kan være et ok alternativ..mye gratis der også. Ble invitert til å bruke Zediva idag som leverer ganske greit utvalg til meget fine priser..kun SD men til 11kr for fks å se The Fighter så er det ikke dumt. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg har pr dags dato ikke leid en eneste en. Er det forresten mulig å få norsk undertekst på filmene? Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Har hadt 360 i.. 5 år nå tor jeg... Og ikke ên gang har jeg lånt film på 360... Det har jeg PC'n til. Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Haugevis av helt nye filmer nå i det siste. Nesten for mye av det gode. Sikkert 20 nyheter bare den siste uka. Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har hadt 360 i.. 5 år nå tor jeg... Og ikke ên gang har jeg lånt film på 360... Det har jeg PC'n til. Ikke helt det samme å streame 1080 umiddelbart på 360 vs å laste ned en 6-10gb torrent fil først. Men de fleste gjør som deg, laster ned ulovlig dessverre. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Bruker tjenesten mer eller mindre hele tiden. Etter å ha tatt noen øl og bestilt pizza med kompiser på en fredagskveld er det nice og bare gå inn på xboxen å sette på en film i HD. Tjenesten er gjennomført, har ALDRI opplevd noe loading eller hakking i filmene. Pga at tjenesten er så bra, samt at det ikke er mangen kronene det er snakk om, betaler jeg gledelig dette kontra å laste ned ulovlig. Eneste minuset er at det ikke er undertekster, verken norsk eller engelsk. Går stort sett greit, men noen filmer kunne det vært greit å hatt tekst på. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Er vel på tide det kommer subs til denne leietjenesten? Hvor mye koster det å leie en film i HD i kroner. Har noen regnet om sånn ca? Endret 15. mai 2011 av eveant Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Flyttet fra arkivet til Innlegg.no Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Helt på trynet at de ikke tilbyr norsk tekst. Greit noken de fleste av oss forstår det, men da kan man ikke ha lav lyd eller spise potetgull :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå