Bebeluv Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Er det ikke bare å sjekke imdb, for å se om filmen virker interessant? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jo. Det er også bare å søke på Google etter absolutt alt jeg noensinne har spurt om på dette forumet, men hvor er moroa i det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Moroa er vel at film er ganske subjektivt, er ikke sikkert at du liker den selv om andre digger den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Folka på IMDB sine meninger er da ikke noe mindre subjektive? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg tenkte ikke på folkene, men selve "faktaene". Som for eksempel det som står bak på coveret, når man kjøper en film. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Sjekket litt hva som var å leie igår og det er jeg blitt rimelig heftig utvalg da! Likte veldig godt den funksjonen hvor en får hele alfabetet og en får opp filmene etter som du legger til flere bokstaver..meget kjekt. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Er det noen her som har leid "Where the WIld Things Are"? Synes den ser veldig interessant ut, men er ikke sikker på hva det er for noe. Jeg leide den. Bra, men mange vil nok ikke like den for den er litt spesiell. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Sjekket litt hva som var å leie igår og det er jeg blitt rimelig heftig utvalg da! Likte veldig godt den funksjonen hvor en får hele alfabetet og en får opp filmene etter som du legger til flere bokstaver..meget kjekt. Utvalget hadde vært enda bedre hvis de ikke hadde byttet ut nyheter så fort. Ser de har tatt vekk Orphan blant annet nå. Virker som de prøver å ligge på rundt 10 nyheter til enhver tid. Hadde alt blitt værende så hadde det nok vært over 500 filmer til sammen nå og rundt femti 2009/2010 filmer. Lurer på hvorfor filmselskapene fjerner de. Endret 28. august 2010 av Nilspils Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 @ Konamixx: Kjøp den. Det har jeg. Så den for 4` gang i dag. Er en film jeg setter på når jeg får lyst til og se på noe helt useriøst og sprøtt Done Er bare noe med den filmen. Noen scener er så helt bak mål at det er utrolig. Første gangen jeg så krabbe scenen trodde jeg jeg skulle dø. Noe så meningsløst, men akk så genialt. Pokker. Nå fikk jeg lyst å se den igjen. Haha! Veit akkurat hva du mener! Når den krabba kommer, så neste scene! Haha så genialt! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Haha! Veit akkurat hva du mener! Når den krabba kommer, så neste scene! Haha så genialt! Og myggen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Er det noen her som har leid "Where the WIld Things Are"? Synes den ser veldig interessant ut, men er ikke sikker på hva det er for noe. Jeg leide den. Bra, men mange vil nok ikke like den for den er litt spesiell. Tror jeg skal prøve og få sett den i morgen. Liker ofte filmer andre synes er litt spesielle så det tror jeg skal gå bra. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Haha! Veit akkurat hva du mener! Når den krabba kommer, så neste scene! Haha så genialt! Og myggen Ja fy faen så nasty! Lenke til kommentar
veritas86 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 leide clash of the titans i går, anbefales ikke. når man ser trailerene til filmen får man et inntrykk at i denne filmen er det mye kul action. men når man ser filmen så legger man merke til at så å si alt slosting og kampscener er det man ser i traileren. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 leide clash of the titans i går, anbefales ikke. når man ser trailerene til filmen får man et inntrykk at i denne filmen er det mye kul action. men når man ser filmen så legger man merke til at så å si alt slosting og kampscener er det man ser i traileren. Smaken er som baken og jeg anbefaler Clash of the Titans, masse kul action og heftige effekter om du vil ha en gresk mytologi action kveld. Ikke et mesterverk på noen måte men hvem hadde vel regnet med det ang denne filmen anyways? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Så traileren til Green zone. Hvordan er den filmen? Fikk lyst å leie meg en film ikveld. Utrolig digg at man kan se trailer til alle filmene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Den er faktisk ganske bra etter min mening. Vel verdt en titt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Så traileren til Green zone. Hvordan er den filmen? Fikk lyst å leie meg en film ikveld. Utrolig digg at man kan se trailer til alle filmene. Herlig film! Elsker den typen filmer. Du bør sjekke ut Body of Lies og The Hurt Locker også, om du ikke allerede har sett de. Endret 29. august 2010 av Amored Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Et par nye filmer til nå, Shutter Island og en som heter Suck. Virker som det kommer nye filmer omtrent fast hver onsdag nå. Eneste info de har om Suck på cdon er den kommer ut 15 september. Altså 2 uker til. Så den kom på Zune ganske så tidlig akkurat som Leap Year gjorde. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tror jeg leier Suck. Så rimelig merkelig ut I Like! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå