Gå til innhold

Hvor mange filmer har du leid på Xbox Live?

Perborten

Anbefalte innlegg

2 nye filmer denne uken hittil. Green Zone og Where the wild things are.

Begge blir sluppet på markedet i dag. Ikke så aller verst det.

Hadde aldri kjøpt noen av disse for 150kr, men kommer kanskje til å leie de for 38kr stk.

Green Zone virker interessant. Har den liggende her, men har ikke sett den enda.

Where the Wild Things Are bryr jeg meg mindre om, men koster jo ikke mer enn 50kr. fra Play.com da :)

Where the Wild Things Are - 50kr. @ Play.com

Har den liggende? Har du kjøpt den allerede? Eller mener du piratkopi?

Det viktigste for meg er uansett å slippe å kjøpe filmer. Solgte for ikke lenge siden alle jeg hadde så har ingen planer om å begynne å kjøpe igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har den liggende? Har du kjøpt den allerede? Eller mener du piratkopi?

Det viktigste for meg er uansett å slippe å kjøpe filmer. Solgte for ikke lenge siden alle jeg hadde så har ingen planer om å begynne å kjøpe igjen.

Kjøpt selvfølgelig. Så den nå nettopp. Bra film :)

Lenke til kommentar

Ser det har kommet et par nye filmer til allerede. Up in the air og Clash of the titans i alle fall.

Clash of the titans samme dag som butikk lansering. Zune blir bare bedre og bedre. Får bare håpe folk begynner å bruke tjenesten så får vi kanskje enda bedre utvalg i tiden som kommer.

Lenke til kommentar

Venter heller ca 9 mnd så kommer Green Zone enten på tv1000 eller Canal plus kommer litt ann på hvilket filmselskap som står bak produksjonen,. har ikke rask nok linje så får bare sett filmene jeg leier i SD, men vill helt se dem i HD så da venter jeg heller men for all del Zune er en tjeneste som bare blir bedre og bedre for de som har lyst til å benytte seg av tjenesten.

Lenke til kommentar

Tror det er bare var en ny film denne uken, Leap Year.

Merkelig nok så finner jeg den ikke på cdon.com. Virker ikke som den er ute på markedet i Norge enda. Trodde ikke de kunne legge ut filmer som ikke finnes på det norske markedet.

Edit, jeg fant den nå.

http://cdon.no/film/29.02_frieri_med_forviklinger-8366062

Men står ikke noen dato for når den kommer ut osv.

Endret av Nilspils
Lenke til kommentar

Har leid Land of the Lost to ganger nå. Er nesten så jeg må bestille den på BR også. Den filmen er skummelt genial.

Elsker den filmen! Sett den 2 ganger, selv. Var mindre familievennlig enn jeg hadde trodd egentlig :p

Så på Leap Year med dama. Suksess! ;)

Anbefaler du den? Morsom? Kanskje jeg kan kikke på den med dama og.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

@Amored: TIl og være en "jentefilm" så var den faktisk bra. Lenge siden en film har fått presset en liten tåre fra øyekroken min ;)

@ Konamixx: Kjøp den. Det har jeg. Så den for 4` gang i dag. Er en film jeg setter på når jeg får lyst til og se på noe helt useriøst og sprøtt ;)

Endret av Bare Ban
Lenke til kommentar

@ Konamixx: Kjøp den. Det har jeg. Så den for 4` gang i dag. Er en film jeg setter på når jeg får lyst til og se på noe helt useriøst og sprøtt ;)

Done :p Er bare noe med den filmen. Noen scener er så helt bak mål at det er utrolig. Første gangen jeg så krabbe scenen trodde jeg jeg skulle dø. Noe så meningsløst, men akk så genialt. Pokker. Nå fikk jeg lyst å se den igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...