Gå til innhold

Hvor mange filmer har du leid på Xbox Live?

Perborten

Anbefalte innlegg

Det som er flaut er vel at en er så lat at en ikke gidder å gå ut av huset....og når en sparer penger på å gjøre det samtidig. Men la meg gjette..du har nok penger og film tjenesten til Microsoft er så utrolig rååå at du blåser i det. Right? ;)

Hvor mye koster det å leie en DVD/Bluray?

Er det noen prisforskjell?

Vel det varierer jo veldig fra sted til sted, her i byen betaler jeg 25kr for både dvd og blu-ray. Men når jeg bodde i Oslo så var det 55kr på fks Videnova...og da er det selvf billigere å leie via Zune.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mere en behagelig video tjeneste :rolleyes:

sikker hyggelig med litt retro video butikk besøk men..... :whistle:

rett på bingon på notodden etter på da tenker jeg :D for en virkelig gaming lørdag.....

xSAMCOx på live

Istede for å bare skrive tull og tydlig prøve å terge på seg brukere her på forumet så kanskje du burde holde ting sakelig fremmover? Du er tross alt en ny bruker her som meldte deg inn for 3 dager siden med totalt 59 innlegg hvor 56 er under Microsoft sin fane. Kjipt å bli ignorert av brukere etter bare noen dager vel?

EDIT: Ble 2 poster etterhverandre her...vet ikke hvordan jeg kan slette den siste og slenge innholdet i den første...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

:whistle: Er nok en erfaren game forum bruker larzen og har sett "din"måte å fyre opp under poster utalige ganger :rolleyes:

i flere forum :D

holder meg til en post (microsoft) er ikke intresert i god gammel dags fanboy krig ;) du er vel litt for gammel til å prøve å starte krangler? :huh: koselig med forsøkene dine... men ingen premie mr. men vil du diskutere spill er du hjertelig velkommen til sakelige diskusjoner og erfaring deling ....

men billige komentarer å bemerkninger er litt uintresangt i mine øyne :rolleyes: derfor den lille combacken fra min side (hint hint)

xSAMCOx på live

Lenke til kommentar

Synes tjeneste er genial, men utvalget for dårlig (ser ganske mye film). Skulle virkelig ønske det kom flere nye filmer. Har leid følgende fire filmer:

1. Star Trek

2. The International

3. The Wolfman

4. Goodfellas

Bruker ellers CDon og Headweb for å leie på PC. Å gå i leiebutikk har jeg ikke gjort på lenge. Streaming FTW!

Off topic: (Hvordan) Funker Vuze på PC her i Norge? Trodde det var begrenset til USA.

Lenke til kommentar

Synes tjeneste er genial, men utvalget for dårlig (ser ganske mye film). Skulle virkelig ønske det kom flere nye filmer. Har leid følgende fire filmer:

1. Star Trek

2. The International

3. The Wolfman

4. Goodfellas

Bruker ellers CDon og Headweb for å leie på PC. Å gå i leiebutikk har jeg ikke gjort på lenge. Streaming FTW!

Off topic: (Hvordan) Funker Vuze på PC her i Norge? Trodde det var begrenset til USA.

Litt lite nye filmer men det pleier komme 2-3 stk nyheter hver uke.

"Problemet" er bare at nyheter forsvinner fort, sjelden de er der lenger enn noen uker.

Det er vel kanskje for i gi nye filmer mest mulig leiepotensial.

Lenke til kommentar

rett på bingon på notodden etter på da tenker jeg :D for en virkelig gaming lørdag.....

xSAMCOx på live

Istede for å bare skrive tull og tydlig prøve å terge på seg brukere her på forumet så kanskje du burde holde ting sakelig fremmover? Du er tross alt en ny bruker her som meldte deg inn for 3 dager siden med totalt 59 innlegg hvor 56 er under Microsoft sin fane. Kjipt å bli ignorert av brukere etter bare noen dager vel?

EDIT: Ble 2 poster etterhverandre her...vet ikke hvordan jeg kan slette den siste og slenge innholdet i den første...

herre gud til sutring det er på deg LarZen! gutten må vel for svarte få lov til å skrive hva han vil så lenge det er innen forumets regler... dette er et forum for alle, og man kan få lov å skrive hva søren man vil uten å være så jævlig formelle.

Men nå vet han værtfall ossen du er..

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

xSAMCOx på live

herre gud til sutring det er på deg LarZen! gutten må vel for svarte få lov til å skrive hva han vil så lenge det er innen forumets regler... dette er et forum for alle, og man kan få lov å skrive hva søren man vil uten å være så jævlig formelle.

Men nå vet han værtfall ossen du er..

Du vet at du akkurat motsier deg selv?

Jeg kan ikke utdype hva problemet er da det faktisk bryter med rettningslinjene til forumet...men et nøkkelord er vel at 56 av postene er under MS sin fane. Mer kan jeg ikke skrive uten å få et dask på lanken.

EDIT: Og med det så ser jeg saken som død, tilbake til toppic.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

56 poster i et ms forum om ms producter :rolleyes:

ser larzen bør åpne øynene mere her <_< har sett problemet hvis jeg :whistle: har brukt ps3 forumet til å skrive bull og negative kommentarer om systemet der men har ikke engang kilikka innpå der enda ;) så det har jeg ikke pluss og negative larzen tror ikkke jeg har posta mye negativt om ps3 i det hele tatt

liten baktanke for deg :rolleyes: (Er at kansje noen er faktisk intrester å diskutere rundt konsollen de foretrekker, uten å starte krangler?) act ur age mann... så glemmer vi denne fadesen din foran hele game forumet ;)

forgive and forget :)

xSAMCOx på live

Lenke til kommentar

Helt enig :)

men er ikke greit når enkelt individer har som hobby å fotfølge brukere ;) kansje admin bør være litt mere obs på B)

xSAMCOx på live

back 2 Topic....

zune hd :) lite tips er å see lit på alfabet listen på filmer.. mye nytt som blir lagt til havner aldri på de siste filmene menyen

Endret av samco
Lenke til kommentar

Hvor ser du disse nyhetene? Synes de samme nyhetene har ligget her http://social.zune.net/movies en evighet (Halo, Wolfman, Sherlock Holmes, It's complicated, og Ninja Assassin). Utskiftningen av disse er i mine øyne veldig treig. Sjekker som regel hver uke.

Forrige ukes nye filmer var Smokin Aces 2 og Cirque du freak vampyr et eller annet. Bare 1 ny film denne uken så langt. Valentines Day.

Tror kanskje ikke den zune siten oppdaterer forsiden så ofte. Land of the lost og couples retreat er jo der fortsatt men de ble tatt vekk for en stund siden mener jeg.

Jeg sjekker på xboxen.

Endret av Nilspils
Lenke til kommentar

zune hd :) lite tips er å see lit på alfabet listen på filmer.. mye nytt som blir lagt til havner aldri på de siste filmene menyen

Overraskende mange som tydeligvis ikke vet om det der utrolig nok. Virker som de bare vet om hovedmenyen.

Et trykk til høyre er tydeligvis vanskelig for mange.

Den guild serien og Alan wake episodene er også tilgjengelig på tv kategorien er det vel. Gratis.

Lenke til kommentar

Overraskende mange som tydeligvis ikke vet om det der utrolig nok. Virker som de bare vet om hovedmenyen.

Den guild serien og Alan wake episodene er også tilgjengelig på tv kategorien er det vel. Gratis.

Det er vel ikke akkurat snakk om at det er vanskelig å trykke en tast til høyre :) Det er bare teit at ikke alle nye filmer annonseres i en liste. Samtidig er det ganske tungvindt å se gjennom alle filemen (alfabetisk) hver gang man skal se en film. Det burde ha vært muligheten til å sortere filmene på datoen de ble lagt til.

Jeg kikket raskt gjennom det som lå der nå (alfabetisk sortert) og registrerte at det var en del andre filmer siden sist jeg sjekket, men det var særdeles få av dem som var nye. Det er veldig, veldig mange gamle filmer som jeg stort sett har sett, eller som jeg ikke har noen interesse av å se.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke akkurat snakk om at det er vanskelig å trykke en tast til høyre :) Det er bare teit at ikke alle nye filmer annonseres i en liste. Samtidig er det ganske tungvindt å se gjennom alle filemen (alfabetisk) hver gang man skal se en film. Det burde ha vært muligheten til å sortere filmene på datoen de ble lagt til.

Jeg kikket raskt gjennom det som lå der nå (alfabetisk sortert) og registrerte at det var en del andre filmer siden sist jeg sjekket, men det var særdeles få av dem som var nye. Det er veldig, veldig mange gamle filmer som jeg stort sett har sett, eller som jeg ikke har noen interesse av å se.

Ja, mye gamle filmer spesielt fordi de tas ikke vekk i like stor grad som nyheter. Virker som filmselskapeme fremdeles ikke har helt lyst til å legge ut nyhetene sine digittalt for særlig lange perioder.

Sorteringen kunne vært bedre men man kan jo sortere etter dato, som da viser de nyeste filmene først. Ikke seneste lagt til, men nyeste filmer.

Eller etter popularitet også.

Selv leier jeg faktisk mest eldre filmer. De er jo billigere også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...