Hypsilofodonten Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Har installert ny 120gb harddisk i tillegg til de 30 som var der fra før. Har windows me som OS. Problemet er at jeg ikke får formatert den nye disken. Har lastet ned partitionmagic 8.0, men det lar seg heller ikke gjøre der.Valgte å lage ny partisjon, høyreklikket på formater, men ingenting hendte.(disk ble funnet i BIOS. Paritionmagic identifiserte den også) Er det en måte å formatere den nye disken på i me? Eller har jeg gjort noe galt i partitionmagic? Lenke til kommentar
mariux Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 For guds skyld, få tak i noe annet enn Windows ME! Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Ikkje mi maskin. Er forøvrig heilt enig. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 hiv disken inn i en nyere maskin med XP, og formatter den der... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 I PM8.0 så oppretter du først en ny partisjon (Create a new partition). Deretter klikker du på menylinjen "Partition" > "Format". Da kommer det opp en dialogboks, der du må velge hvilket filsystem du ønsker. Der kan du også gi navn på partisjonen din. Etter det klikk "OK". That's it........:-) Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Akkurat det eg gjorde. Men ingenting hendte. Lurer på om Win ME har problemer med fat 32? Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 ja.. men... nå må du huske på at det er ikke bare dine meninger som betyr noe her i verden! Hvorfor spør du etter den da, når du har en så talentløs sig.? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Nei, WME kan vel ikke ha problemer med Fat32. Win ME er jo nettopp Fat32, er det ikke det da, - slik som W98SE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå