V. Haugen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Som lyn fra klar himmel har det dukket opp noen usedvanlig heftige mobiler fra Dell. Les saken her Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvor har du det fra at Dell Lightning kommer i 2011? I følge Engadget, som er kilden, så er lanseringsdato Q4 2010. ...the ship date is pegged at Q4, indicating this is a WP7 launch device Det er nok heller LTE som kommer i 2011. Uansett. Lightning ser FANTASTISK ut! Den blir min neste Windows Phone. I mens skal jeg prøve HTC Desire og Android. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Mr. 170 står det q4 så er det meget sannsynlig att den ikke blir tilgjengelig før q1 året etter (ihvertfall ikke i Europa) Jobber med mobiler og de lanseringsdatoene som står på diverse sider stemmer sjelden... Og bare gled deg til og prøve desire Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nja. Windows Phones kommer som regel ut i Europa før USA. Og det er snakk om en WP7-lanseringsmobil. Vi får se Jeg håper virkelig den kommer i år Ja, jeg gleder meg til Desire. Har lest KUN positive ting om den Kommer nok til å ha Samsung Omnia II som back up. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Dette blir spennende. Har Dell tv og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg