Gå til innhold

Guild Wars universet


Anbefalte innlegg

veldig spennende og lese Konamixx, jeg bare gleder meg mer og mer. Blir spennende og se hva US versjonen har...maybe en ny profession?

 

Anbefaler at dere leser en blog post av Kristen Perry som hun så fint har kalt "live and let dye", de fleste klarer vel og forstå hva det handler om: http://www.arena.net/blog/live-and-let-dye-%E2%80%93-kristen-perry-on-the-gw2-dye-system

 

@Konamixx, jeg hadde med glede betalt for beta tilgang til GW2 siden jeg ikke har vært så gira for et spill på leeeenge. Skal forhåndsbestille Collectors Edition det sekundet det er mulig :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Er kanskje litt dumt å spørre om dette i et spill-forum, men er det noen her som ikke spiller lenger og som er villig til å dele en del in-game items? :D

 

Har blitt hekta på GW igjen. :(

 

Kan sikkert få noe gold fra meg til å kjøpe items.

 

Har vel rundt 1000K.

 

Tøft, forventet ikke en positiv respons fra en slik forespørsel, haha. :D Kunne jeg legge deg til vennelista mi? I så fall hvilket navn bruker du?

Lenke til kommentar

Er kanskje litt dumt å spørre om dette i et spill-forum, men er det noen her som ikke spiller lenger og som er villig til å dele en del in-game items? :D

 

Har blitt hekta på GW igjen. :(

 

Kan sikkert få noe gold fra meg til å kjøpe items.

 

Har vel rundt 1000K.

 

Tøft, forventet ikke en positiv respons fra en slik forespørsel, haha. :D Kunne jeg legge deg til vennelista mi? I så fall hvilket navn bruker du?

 

Cheven Darien

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Kom over et tilbud på Coop Obs i dag, 3 spill for 99kr.

Kjøpte likegodt classic, faction og nightfall to ganger (en for meg og en for søstra mi).

De hadde også eye of the north, men i stedetfor å betale 59kr pr. så kjøpte jeg MIrror's Edge i tillegg.

 

Totalt har jeg betalt 297 for GW x2 og Mirror's Edge.

 

Skal spille gjennom alle GW episodene sammen med søstra mi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...