Jikla Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg er level 13 og er kommet til "The Frost Gate" ved hjelp av henchmen. Noen som blir med og spiller? Kan trenge litt smartere folk å spille sammen med enn NPCs. Skulle gjerne blitt med men har glemt character name på chars så må vente til jeg får svar fra ncsoft :C Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Jeg kontaktet NCSoft angående glemt passord på Aion. Tok lang tid før GM kontaktet meg, bare for å fortelle at jeg fortsatt var i kø. Du må nok være tålmodig med NCSoft support. Endret 12. august 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg kontaktet NCSoft angående glemt passord på Aion. Tok lang tid før GM kontaktet meg, bare for å fortelle at jeg fortsatt var i kø. Du må nok være tålmodig med NCSoft support. Fikk kontakt i går, men da måtte de ha ekstra opplysninger så håper det går fort. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg kontaktet NCSoft angående glemt passord på Aion. Tok lang tid før GM kontaktet meg, bare for å fortelle at jeg fortsatt var i kø. Du må nok være tålmodig med NCSoft support. Fikk kontakt i går, men da måtte de ha ekstra opplysninger så håper det går fort. Samme med meg, men siden det er lenge siden jeg lagde accounten så husker jeg ikke all infoen, plus jeg hadde bare en av guild wars nøklene jeg har på kontoen min...håper virkelig jeg får et av character navnene mine og at de får fiksa passordet mitt siden jeg ikke har fått det enda heller etter at jeg valgte og "reset password" Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det ordnet seg for meg idag, jeg hadde sendt all info dem trengte så dem ordnet der rimelig kjapt for meg... Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Der ordna det seg for meg og gitt. Glimmers. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Da var det ordna for meg også gitt! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Ordnet seg for meg også Hva er nicket til folk? Edit: uhm....fant ut at jeg hadde 2 accounts der den ene bare hadde factions og den andre har alle exp packs -.- Så måtte sende inn ny mail. Men den gode nyheten er at jeg nå har 1 til utlåns om noen vil teste Wow....de fant den andre accen minn på 10 min. Bra service! Endret 12. august 2010 av Jikla Lenke til kommentar
MikaelS Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei! Noen som føler for å begynne med Guild Wars igjen? PvE? Hvis ja- vær så snill og si ifra, så den nye concept arten og videoen i dag. Herrejesus så bra GW2 blir Mååå spille GW igjen :> 4000+ timer, så ingen nabb her :> Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Spiller på min warrior/monk. Er kommet til "Druids Overlook". Legg til Kleoh Undertaker Edit: Tenker å lage meg en monk, necromancer eller elementalist for å gjøre litt AoE farming. Noen som vet hvilken som er mest effektiv? Necromancer frister pga. minion master. Monk er generelt god til å holde seg i live og gjøre AoE skade. Elementalist har jeg aldri spilt utenfor pre-searing. Endret 13. august 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) uhm...Skal alle starte ny char og spille gjennom hele greia over helga eller noe? Tror kanskje det hadde vert kjekt :] Endret 13. august 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Høres veldig artig ut, men et problem vi kommer til å støte på er at vi har forskjellige plikter som kan forårsake at noen henger etter pga. husarbeid eller lignende. Jeg blir med dersom det blir noe av Endret 13. august 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Får legge dette inn igjen da, husker overhodet ikke hva slags chars/lvls jeg har her. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 så noen andre som er med å starte på nytt? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 hvilket spill tenkte dere på da? kan gjerne være med eg selvom eg egentlig har startet på nytt men kunne vært gøyt med et godt team Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) tenkte vi kunne gå gjennom vanlige guild wars til å begynne med, så finner vi ut om vi tar exp packs etterhverthvert som vi blir ferdig med kryta(?) Jeg mekker i alle fall ny kl 20 så poster jeg nick her sånn at de som har lyst til å vere med kan whispe meg. Endret 13. august 2010 av Jikla Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 grett, skal se om eg joiner deg da, men har mine tvil om at eg kan i dag Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har ikke tid til å kjøre en fra bunn i helgen, men har en lvl 6 og en lvl 15 som kan henge på dere når dere er i nærheten av de. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) virker ikke som om vi har så mange som er med på dette så skal vi drite i det? Bare joine hverandre når det passer osv? Folk kan i alle fall legge fra seg navnene sine, fordi det er nokså kjedeligt å vandre rundt alene. Mhino Nendy er mitt Endret 13. august 2010 av Jikla Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) eg mast nettet i går eg >.< (hater ventelo) og ja det er en god idee, mitt er Chesm Morgana. kansje vi kunne fått til å joinet en guild sammen, eller lagd en Endret 14. august 2010 av KraniC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå