Stifi Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ingen som spiller prophecies her da? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 vel eg gjør, men har ikke komt så langt fordi det er ikke særlig gøy uten å ha noen å spille med Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 http://www.guildwars2.com/en/the-game/professions/warrior/ Warrior klassen blir presentert i Guild Wars 2. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg gleder meg noe sinnssykt mye til GW2 og det hjelper ikke å se på teasers uten å vite noe om release datoen. Meh! Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hmm.. Har tenkt og begynne igjen, hva skal eg begynne med ? Prophecies, Nightfall eller den andre? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Anet har sluppet en ny GW2 trailer med ingame klipp.Fy F.... Dette ser utrolig bra ut. Link Endret 10. august 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Den så jeg på Gametrailers.com, hehe. GW2 er det spillet som jeg gleder meg mest til. XD Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Lastet ned GW i går. Har hatt en pause på flere år, så det var et fint gjensyn med mitt "første" MMO.(Runescape var egentlig først) Har fra før en lvl 20 warrior/monk og en lvl 13 ranger/monk. Pga. det er lenge siden jeg spilte lagde jeg en ny warrior/monk for å lære spillet på nytt. Jeg har forstått det slik at dersom man fullfører alle oppdrag og bonusoppdrag så kan man gjøre hardmode oppdrag, stemmer dette? Litt synd at det er downtime i hele dag Lvl 20 W/M - Kjell M Bondevik Lvl 13 R/M - Scar Xi Lvl 6 W/M - Kleoh Undertaker Har laget en guild ved navn Internet Scumbags [scum] - Den er ment å være en useriøs/morsom leveling/social guild. Kappen er rosa med røde blomster og en hvit enhjørning/hest/whatever. De som ønsker å bli med bare for moroskyld er velkommen. Legger ved et bilde av min nye W/M: Bruker egentlig sverd+skjold, men den hammeren er badass. **Note to self: nytt quest bak karakteren min** Endret 11. august 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg har problemer og supporten til ncsoft er jo en spøk så spør her om noen har vært borti dette.. Har ikke spilt spillet på flere år og tenkte jeg skulle teste det igjen men husker ikke passordet mitt, så jeg ber om et nytt i menyen til spillet. Får nytt passord i mailen 2 ganger nå og ingen av dem funker....siden jeg registrerte spillet før ncsoft startet med master account så finner jeg ikke spillet i den listen heller. What to do? Har sendt dem en mail men etter hva jeg leser om ncsoft så kan jeg bli en gammel mann før jeg får noe svar..... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) What to do? Planned Outage - August 11, 2010 The planned move of the Guild Wars live database for Tuesday, August 10th, has been postponed to Wednesday August 11th, 2010. This was done to ensure that the process meets our high standards for quality. On Wednesday, August 11th, we will be moving the Guild Wars live database to a new data center. This will require a temporary interruption in service beginning at 12:01AM Pacific time on that date. Service may be suspended for up to 24 hours, although we will do everything we can to expedite the process. Thank you in advance for your patience and understanding during this rare interruption! http://www.guildwars.com/support/networknews/ Kan det være grunnen kanskje? Endret 11. august 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ahhh....dumme meg. Ja det er det nok Takk Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 etter den nye traileren til gw2 er eg mer hypet en noen gang. den første spillbare demoen blir vist frem på gamescom neste uke så då skal IGN lage en first impression artikkel. har dessvere ingen erfaring med Ncsoft så noe annet enn å sende mail vet eg ikke noe om så sorry der, men kan ha noe med flyttingen å gjøre. og eg joiner gjerne guilden din bjohansen, hadde vært gøy med en guild med noen norske i legger deg til når eg kommer hjem, navnet på min char er: Chesm Morgana Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 og eg joiner gjerne guilden din bjohansen, hadde vært gøy med en guild med noen norske i legger deg til når eg kommer hjem, navnet på min char er: Chesm Morgana Får mest sannsynlig ikke spilt i dag pga. downtime. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg gleder meg helt utrolig mye til Guild Wars 2. Spilte GW ganske lenge for en del år siden, men sluttet akkurat når GW:Nightfall kom. Guild Wars 2 ser ut som det kommer til og bli et helt rått spill! Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 ja det blir garantert rått og ja stemmer downtime, vell i så fall i joiner eg i morgen Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har nettop installert Guild Wars for og mimre litt, hehe. Er det noe sted på nettet eller lignende jeg kan logge inn og sjekke account details osv? Er flere år siden jeg har logget inn så husker ikke helt, hehe. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 jeg er med og mimrer litt guild wars. Har acc med alle expansions så gi beskjed om der e vil spille! Jeg husker ikke navnene på chars tho Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Spillet er online nå Edit: Jeg lurer litt på om de har nerfet XP i pre-searing området. Husker at jeg pleide å levle til 10 før jeg dro til "mainland", men nå er jeg bare level 6 etter å ha fullført alle questene. Endret 11. august 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) sendt mail til NCsoft support nå for og høre om character name, siden jeg ikke husker noen av navnene Edit: Siden jeg var veldig usikker på passordet mitt også, så valgte jeg og resette det, men av en eller annen grunn så har jeg ikke fått noe mail...har prøvd flere ganger nå... Klokka er nå 23:20 og det er over 5 timer siden jeg sendte mail til support om character navn og har fortsatt ikke noe svar...så får se i morgen en gang Endret 11. august 2010 av xxTJxx Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg er level 13 og er kommet til "The Frost Gate" ved hjelp av henchmen. Noen som blir med og spiller? Kan trenge litt smartere folk å spille sammen med enn NPCs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå