Gå til innhold

Guild Wars universet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Lastet ned GW i går. Har hatt en pause på flere år, så det var et fint gjensyn med mitt "første" MMO.(Runescape var egentlig først)

Har fra før en lvl 20 warrior/monk og en lvl 13 ranger/monk.

Pga. det er lenge siden jeg spilte lagde jeg en ny warrior/monk for å lære spillet på nytt.

Jeg har forstått det slik at dersom man fullfører alle oppdrag og bonusoppdrag så kan man gjøre hardmode oppdrag, stemmer dette?

Litt synd at det er downtime i hele dag :(

Lvl 20 W/M - Kjell M Bondevik

Lvl 13 R/M - Scar Xi

Lvl 6 W/M - Kleoh Undertaker

Har laget en guild ved navn Internet Scumbags [scum] - Den er ment å være en useriøs/morsom leveling/social guild. Kappen er rosa med røde blomster og en hvit enhjørning/hest/whatever. De som ønsker å bli med bare for moroskyld er velkommen.

Legger ved et bilde av min nye W/M:

post-189-1100928272_thumb.png

Bruker egentlig sverd+skjold, men den hammeren er badass.

**Note to self: nytt quest bak karakteren min**

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Jeg har problemer og supporten til ncsoft er jo en spøk så spør her om noen har vært borti dette..

Har ikke spilt spillet på flere år og tenkte jeg skulle teste det igjen men husker ikke passordet mitt, så jeg ber om et nytt i menyen til spillet. Får nytt passord i mailen 2 ganger nå og ingen av dem funker....siden jeg registrerte spillet før ncsoft startet med master account så finner jeg ikke spillet i den listen heller.

What to do?

Har sendt dem en mail men etter hva jeg leser om ncsoft så kan jeg bli en gammel mann før jeg får noe svar.....

Lenke til kommentar

What to do?

Planned Outage - August 11, 2010

The planned move of the Guild Wars live database for Tuesday, August 10th, has been postponed to Wednesday August 11th, 2010. This was done to ensure that the process meets our high standards for quality.

On Wednesday, August 11th, we will be moving the Guild Wars live database to a new data center. This will require a temporary interruption in service beginning at 12:01AM Pacific time on that date. Service may be suspended for up to 24 hours, although we will do everything we can to expedite the process. Thank you in advance for your patience and understanding during this rare interruption!

http://www.guildwars.com/support/networknews/

Kan det være grunnen kanskje?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

etter den nye traileren til gw2 er eg mer hypet en noen gang. den første spillbare demoen blir vist frem på gamescom neste uke så då skal IGN lage en first impression artikkel.

har dessvere ingen erfaring med Ncsoft så noe annet enn å sende mail vet eg ikke noe om så sorry der, men kan ha noe med flyttingen å gjøre.

og eg joiner gjerne guilden din bjohansen, hadde vært gøy med en guild med noen norske i :p

legger deg til når eg kommer hjem, navnet på min char er: Chesm Morgana

Lenke til kommentar

Spillet er online nå :)

Edit: Jeg lurer litt på om de har nerfet XP i pre-searing området. Husker at jeg pleide å levle til 10 før jeg dro til "mainland", men nå er jeg bare level 6 etter å ha fullført alle questene.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

sendt mail til NCsoft support nå for og høre om character name, siden jeg ikke husker noen av navnene :p

Edit: Siden jeg var veldig usikker på passordet mitt også, så valgte jeg og resette det, men av en eller annen grunn så har jeg ikke fått noe mail...har prøvd flere ganger nå...

Klokka er nå 23:20 og det er over 5 timer siden jeg sendte mail til support om character navn og har fortsatt ikke noe svar...så får se i morgen en gang :)

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...