Gå til innhold

Tok knekken på PC-er jorda rundt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å sammenligne McAfee sin gigantiske tabbe mot Symantec sin blunder er helt katastrofalt av dere i denne artikkelen. Jeg håper inderlig at Teknofil innser aat dette ikke burde vært nevt i samme åndedrag engang. McAfee sin ktastrofal og gigantisk tabbe har kostet bedrifter verden over et stort og ukjent antall millioner/milliarder av kroner i nedetid og tapt fortjeneste !!! Vil bare oppfordre alle deres kunder om å bytte leverandør med en gang.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Symantec er faktisk blitt mye mer stabilt og mindre ressurskrevende nå etter 2009 utgavene pluss at de har jobbet for optimaliser sin programvare for Windows. Bruker Norton Internet Security 2010 og har Windows 7, aldri hatt et eneste problem så langt. LiveUpdate går lynraskt og knirkefritt, enkelt og bruke med de logiske menyene og den gode sikkerheten man får. NIS 2010 anbefales da det er det beste internet sikkerhetsprogrammet jeg har brukt. Om man ønskjer en gratis internet sikkerhetsprogram anbefales Microsoft Security Essentials. McAfee? Da kan man like godt bruke F-Secure eller AVG, som nå er dårlige programmer i mine øyne. De er tunge og de gir dårlig beskyttelse da mye av tryggheten er falsk og har gammel oppbygning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...