Gå til innhold

Elkjøp og Lefdal har sluttet å selge Xbox 360.

Perborten

Anbefalte innlegg

http://www.lefdal.com/catalog/spill-konsoll/lf_psp/konsoll

http://www.elkjop.no/catalog/spill-konsoll/no_spillkonsoll/konsoll

Legg merke til at man ikke kan velge Microsoft lenger heller, bare Sony og Nintendo.

Vært slik over 1 uke nå.

Det elendige 360 salget og den høye piratkopieringen har vel gjort sitt for at de har nå har kuttet den ut. Det er nok ikke uten grunn at de alltid pusher PS3 på sidene deres men aldri 360.

Jeg tipper de vil kanskje begynne å ta den inn igjen når/hvis det kommer en ny slim modell.

Det positive er at de kanskje kommer til å selge 360 spillene de har billig for å bli kvitt dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sendte en mail til Elkjøp kundesenter ang dette og her er svaret jeg fikk:

"Denne er foreløpig utsolgt ja. Vi venter ny leveranse. De nye vil være tilgjengelig på vår nettside så fort vi har fått en dato fra Microsoft."

Så da vet dere det..

Lenke til kommentar

Med mindre slim kommer om en uke så er det helt ulogisk at de er "utsolgt". Ingen andre butikker er utsolgt. MS vil jo ikke lansere slim før Natal, det er jeg sikker på.

Noe som ikke stemmer. Komplett f.eks har som alltid 100+ på lager av elite.

Lenke til kommentar

Her er bestselgere hos Deal.no.

1. Sony Playstation3...

2. Trådløs DUALSHOC...

3. Nintendo Wii Bla...

4. Sony Blu-Ray Rem...

5. Nintendo DSI XL...

6. Sonic Unleashed Wii

7. Dreamgear Playse...

8. Little Big Planet

9. Guitar Hero 5 PS...

10. Nintendo DS Lite...

http://www.deal.no/kategori.cfm?kid=4782&WT.svl=deal_menu_left

Som vi ser så er ikke 360 akkurat noen storselger. PS3 dominerer.

Lenke til kommentar

Utsolgt liksom... Elite pakka finnes overalt. Aldri i verden at både elkjøp eller lefdal ikke klarer å få tak den.

Så, du mener vi heller skal tro deg, som drar påstander ut fra ræva enn elkjøp og lefdal? Og, om du ikke kan å lese skal jeg forklare, de har fått tak i det, men de kan ikke knipse med fingrene så er det på lager.

Lenke til kommentar

Hva prater du om? Dette er min første tråd om dette.

Jeg synes bare det er veldig suspekt at de liksom er utsolgt når 360 selger så dårlig som den gjør. Jeg har hørt at PS3 selger rundt 5 ganger bedre på Elkjøp men den er merkelig nok aldri "utsolgt".

Så enten er det MS som begynner å drite i Norge eller så er det elkjøp som begynner å drite i 360.

Lenke til kommentar

Heh, hva er poenget? Det er litt trist at Norge er eneste skandinaviske land der Sony ligger kusehåret foran. Selv kunne jeg godt tenke meg et større norskt online miljø på fantastiske LIVE, selv med personer som trådstarter.

Jeg var innom elkjøp for bare et par dager siden for å plukke med et par spill, noe de hadde hyller på hyller med. Det eneste andre jeg la merke til var ps3 maskiner og desperate bundles. Det er muligens en annen grunn til at det mangler boxer og finnes ps3? =)

Lenke til kommentar

jabbadabba, du er helt på jordet. Grunnen til at de er tomme er fordi de har solgt mer enn de hadde forventet. Ellers hadde de sittet igjen med store overskuddslagre.

Og for den saks skyld, hva de har på nettsidene er hva som er tilgjengelig i elkjøp sin nettbutikk for øyeblikket, ikke hva som er generelt tilgjengelig i butikkene. Der kan det være både bedre og dårligere utvalg og det som ikke er på lager i nettbutikken kan fint være på lager i den lokale butikken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...