OHJohansen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Forlanger du det beste av lyd, er det disse ørepluggene fra Monster du skal ha. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg tviler på at disse når helt opp til f.eks Shure SE530. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 De var grisetøffe da =D hadde jeg hatt peng hadde de vært på vei i posten allerede =) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Herregud, jeg skal kjøpe disse etterpå, og gleder meg som en unge! Syns det er helt utrolig bra gjort å klare å IKKE ha med nesten det viktigeste med disse i testen; nemlig: Monsters Turbine Pro Livstidsgaranti. På pakken står det: Bring the turbines back to the store, if broken. We will replace them at once, EVEN IF YOU BREAK THEM!!! Du kan sitte hjemme i stua med hammer å smashe de, ta de med til butikken, og få ett nytt sett! Pluss den fantastiske lydkvaliteten er dette et sikkert kjøp! Anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg