VEH_InnleggNO Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det blir en stund til vi får fingrene i Okamiden. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Lenge å vente desverre, men gleder meg utrolig til det kommer. Tror det er det DS-spillet jeg ser mest frem til. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Konge! Okami til PS2 tok meg fullstendig på senga når det kom ut, trodde ikke det skulle være så bra som det faktisk var. Dette skal selvsagt skaffes Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det der blir nok grunnen til at jeg kjøper DS Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Dette er veldig bra for de som liker å spille bærbart, men jeg håper de også en gang prøver seg på å lage en oppfølger som er tilgjengelig på PS3 og/eller Nintendo Wii(og Xbox360 kanskje?). Uansett er dette gode nyheter for folk som liker DS Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det der blir nok grunnen til at jeg kjøper DS Hadde jeg følt stort behov for å eie en håndholdt hadde jeg definitivt lagt vekt på akkurat dette spillet selv! Okami er et usedvanlig nydelig spill. Slossinga ble kanskje litt vel oppskriftsmessig men verdenen, historien og ikke minst Amaterasu selv gjorde spillet til en særdeles minneverdig opplevelse. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Der fikk jeg svar på spørsmålet mitt jo. Skulle nesten tro at noen har snoka inne på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå