Marte_InnleggNO Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kundene har talt - disse mobiloperatørene er vi mest og minst fornøyde med. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Og rett under artikkelen står det en reklame fra Onecall som sier "Norges mest fornøyde mobilkunder Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg skjønner ikke slike tester jeg... Er man ikke fornøyd? Neivel, da bytter man bare operatør/selskap... Fortsatt ikke fornøyd.? Bytt igjen... Er du ikke fornøyd etter å ha prøvd en 2-4 forskjellige operatører, så kanskje man skal vurdere seg selv... "Jeg er Telenor-kunde, å jeg er IKKE fornøyd.!" Ja, mange er låst til en operatør gjennom bindingstid, jobbtelefon ol... Selv er jeg Netcom kunde, og strålende fornøyd... Den beste operatøren er den du slipper å ha kontakt med, alt skal bare fungere, endringer kan man gjøre selv på websiden... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Genialt, jeg er utrolig fornøyd med tele2 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hei, jeg også, hadde chess on10, men ønsket noen flere ringeminutter, og der passet flex large midt i blinken. Portering gikk uten kluss, og Tele2 sin dekning fungerer godt. Regninger kommer rett i nettbanken uten problemer. Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Hei, Godt å høre at dere er fornøyd med oss som operatør, og vi takker for at dere er kunder hos oss Vi jobber kontinuerlig med å gi best mulig kundeservice, og hviler ikke på laurbærene etter denne kåringen. MVH Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Endret 26. april 2010 av Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg