Gå til innhold

Guild Wars, Complete Collection, Sær bug, noen som kjenner til den?

Anbefalte innlegg

Litt lang emne titel, beklager dette. advarer også mot et relativt langt innlegg.

men uansett til problemet: motokk i går Guild Wars: The Complete Collection, i fra amazon.co.uk.

installerte, null problemer her, spillte i en time eller noe så slo jeg av, gikk in på vista sin Spill Katalog, Startmeny-> spill til høyre, hvor ikonene til spilla man installerer dukker opp etc,

her begynte jeg å stusse, naturlignok hadde ikonet til guild wars dukket opp, brukte logoen til Eye of the North tror jeg, men ved siden av ligger nå problemet, om man kan kalle det for det.

Ikonet er guild wars "hjelmen" for de som kjenner til den, men selve navnet er "Hoyle Card Games 2007" i følge gamespot er dette et spill som kom ut i 2006.

avinstallerte guild wars, for å sjekke om disse var relatert, begge ikonene forsvant, installerte spillet igjen, og begge ikonene kom opp igjen.

sendte også en mail til NCsoft supporten, men som alltid var ett support svar mer kryptisk enn hjelpende... de hadde uansett aldri faktisk hørt om dette.

noe som egentlig får meg til å tenke at selve DVD plata er corrupta av ett eller annet, ELLER en av de særeste naming buggene i Microsoft og Vista sin Historie.

har naturlig nok kjørt en full system scan, uten at dette førte til noe.

nå skal det sies, at siden jeg fant ut, at om det var noe "risikabelt" om man vil kalle det for det, starta jeg det guild wars ikonet som var navngitt Hoyle Card Games 2007, dette starter også Guild Wars, som beholder lagret konto navn og ingame karakter navn som jeg la til da jeg starta spillet gjennom ikonet i selve guild wars installasjons mappa.

uansett, Har noen i det heletatt et lite snev av ide av hva dette kan skyldes?

Personlig går jeg for astronomisk sær bug navn, i stedet for potensielt kompromised DVD.

Takk på forhånd for Alle svar dere kan gi.

EDIT: Vel nå nesten overbevist på at Vista screws up again, sletta klienten i fra maskina, og henta den i fra guildwars.com i stedet, får samme greia her også.

nok en episk bug i fra microsoft sin side....tror jeg i hvertfall :p

ah well onwards to Factions og den herlige asiatiske kultur themen!

Endret av Arlion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lol, det var en svært snål sak må eg si, men har dessvere ingen svar på kofor den gjorde noe så rart. men går det ikke ann å slette bare det ene ikonet også blir det andre liggende eller noe i den durr? eller kan du bare ignorere det så lenge gw virker.

uansett godt kjøp av deg og velkommen til guild wars ;)

Lenke til kommentar

ignorerer det med et stort smil ja! hehe, når vel level 20 på min Elementalist/ritualist i dag, ville ha en slags summoner mage thingy :p

tar litt for kort tid egentlig å nå 20, men sikkert nok av ting å fordrive tiden med, pluss har jo alle 3 boksene, pluss Eye of the north, så alts er jo også en mulighet :)

Lenke til kommentar

woot? du ble 20 på en dag? greit det går fort, men det er var da veeeldig fort. eller kansje det bare er eg som er treg for eg brukte noen uker på å nå 20 :p

men ja det er mye annet å ta seg til, perfeksjonere characteren med armor og skills og gjøre missionene og slikt.

begynte nylig på en ny warrior som heter chesm morgana og har bare komt til ascalon.

ops, no dro man litt vekk fra tråd temaet x)

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...