Joachim_F Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Lekre Trine har fått nytt innhold, som en takk til kjøperne. Les hele saken Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Håper selvsagt at dette kommer til PSN. Det motsatte hadde vært litt urettferdig Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Til 5 Euro ble det jo et kjøp. Fantastisk mye rart man kan gjøre i arbeidstiden. Og med Trine i "games" lista blir jo gleden over å komme hjem enda større. Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har selv spilt igjennom dette spillet, helt fantastisk! Gleder meg stort til Trine 2. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 "som en takk til kjøperne", så kommer det kanskje ikke på PSN? Hva med oss som har kjøpt det der da? Håper virkelig det kommer der, for Trine var fantastisk bra. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Mer Trine er alltid bra. Kunne gjerne tenkt meg litt mer Shadow Complex også, når vi først er i gang. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Herlig. Sier ikke nei takk til dette. Får vel spille gjennom Trine igjen da. Sitter forøvrig og venter på en kunngjøring angående Shadow Complex til pc. Noen som vet om/når det kommer? Googlet litt, men fant ingen håndfaste bevis. Endret 21. april 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Aldri hørt om det før, men etter anmeldelsen og forumtråden her, installerte jeg Steam (igjen), og kjøpte spillet tvert. Det er søtt og morsomt, og jeg sitter med et lite smil om munnen mens jeg spiller. Absolutt verdt noen tiere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå