mcgroven Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Etter måneder med rykter siver endelig informasjonen ut til menigmann. Les hele saken Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg får vondt i tommelen bare av å tenke på det Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Jeg har alltid syntes at kampspill var i overkant tilbakestående, men dette her tar kaken. Hulk mot Redfield, Iron Man mot en eller annen mangakjerring med grønt hår. Herregud så teit... og flaut. Som vanlig kommer det til å selges som varmt brød også. Skyt meg. "Gleder meg" til et spill som lar Darth Vader fekte mot Kirby og sjampinjongene fra Super Mario... Mvh, Gammel, bitter og gretten Endret 21. april 2010 av Khogn Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Voldsomt da, Khogn. Du skal selvsagt få mene hva du vil om kampspill, skal ikke ta den gleden fra deg. Men det er jo nettopp det du syns er frastøtende, hvor sinnsykt og absurd hele opplegget er som er så tiltrekkende for andre. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Den enes glede er den andres sorg, med andre ord Fortsatt tungt for meg å se Marvel (som jeg vokste opp med) bli maltraktert og voldtatt på denne måten. Men men... det finnes jo mange andre eksempler. Filmen "Rise of the Silver Surfer" f.e. Marvel vs. Capcom forblir likevel det verste eksempelet på lore-voldtekt. Endret 21. april 2010 av Khogn Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Alltid likt konseptet men liker ikke trailere som tilsynelatende kun består av filmsekvenser. Virker helt på jordet å lage en trailer for et spill uten gameplay. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 lore-voldtekt. Tviler sterkt på at MvC serien har som mål å tilføye eller bruke for den saks skyld noe som helst loremessig, selv er syns jeg det bare er moro å få sjanse til å se alle disse superheltene/skurkene brake sammen i et helsikes fyrverkeri. Har bare såvidt spilt MvC 2 selv, mest fordi jeg stinker så hinsides, men jeg har det nå liggende på PSN. Spent på hvordan MvC vil tåle overgangen fra sprites til 3D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå