jofa1960 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 sony ericsson xperia x10 er mye bedre en htc desire. mye bedre kamera på x10 og kjemmpe bra lyd når du spiller musikk!! jeg ble fornøyd med en gang jeg pakket den opp. kjempe tøft desingn. Du kan ikke si at SE X10 er bedre når du ikke har testet HTC Desire. HTC Desire får terningkast 6 i alle tester. Hva får SE X10? Dette er for dårlig argumentasjon!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg synes Experia x10 virker helt klart som den beste mobilen Den skal jge kjøpe nå <3 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 jeg går for Desire. Har fått testet begge mobilene. Jeg personelig går for Desire. X10'n var ikke min type mobi. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ville bare skrive det her i tilfelle det er til noe hjelp. Faren min har xperia x10'en og han synes den er helt konge. Jeg skal og få den og syns den er dritkul og perfect. Men jeg liker den veldig godt siden jeg er trofast SE-gutt. Med mine opplevelser har de har alltid lagd kvalitet =D Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Tabellen viser klart X10 men Desire med HTC Sense og android 2.2 er bedre. Jeg har selv X10 og har testet Desire flere ganger og hele følelsen, designet og innholdet er bedre. X10 er grei, men henger seg opp, er treig og ikke minst er det SE's første android telefon som trenger MANGE forbedringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg