mobilen.no Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hvilken modell er markedets beste Android-mobil? Les her, og døm selv! Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Eeeh.. Tabellen viser bare X10 for min del ...hva med å vise hele tabellen slik at -begge- modellene faktisk kommer med?! :-P Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 ee... hvor står det noe som helst? Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 ee... hvor står det noe som helst? Vi hadde litt problemer med tabellen og trakk derfor saken i noen minutter til tabellproblemene ble løst. Nå kan dere lese artikkelen i sin helhet, med begge produkter vist i tabellen :-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 X10 er en drøm å se film på! Forelska meg fra sekundet jeg pakka den opp av esken! Men har ikke avskrevet iPhone helt enda :-p Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 er ikke minne til xperia 256 MB? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ja Hadde ikke xperia X10 mer minne enn desire? hva er det som stemmer egentlig? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Bør jeg hente min desire på posten? er usikker nå frister x10 meg veldig. Har x10 mye bedre lyd eller camera? greit være sikker før jeg går i baret Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det medfølgende minnekortet til X10 er på 8GB, ikke 16. Og det er verdt å nevne at det er innebygd FM-radio i den medfølgende Handsfreen, som også har egen minijackinngang. Genialt, samtidig som mobilen ikke bruker strøm når man hører på radio Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har utrolig lyst til å teste begge for å sjå kor vesentlig forskjellene er. Hovedproblemet er at eg er lite keen på alt det ekstra-dillet som begge produsentene slenger innpå, og no også Samsung ifølge neste monster frå dei. Har lyst på grunnleggende Android som ein kan oppdatere uten å vente på at dei skal oppdatere alt dillet sitt På den andre siden, er det verdt å vente på Samsung sin innkommende monster? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Xperia eier htc "desire". Teit navn forresten Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Må si jeg er fornøyd med min X10. PS: Ny software i September: http://www.amobil.no/artikler/kjempeoppdatering_til_x10/75987 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hva er dette for tullete sak? Nå trodde jeg endelig at noen hadde laget en mer dyptgående sammenligning som kunne gi meg et bedre grunnlag til å velge mellom disse telefonene, og så er det bare limt inn kopier av spesifikasjonene? Hva var egentlig poenget med å lage denne "saken"? Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Det medfølgende minnekortet til X10 er på 8GB, ikke 16. Og det er verdt å nevne at det er innebygd FM-radio i den medfølgende Handsfreen, som også har egen minijackinngang. Genialt, samtidig som mobilen ikke bruker strøm når man hører på radio Vårt testeksemplar skal være identisk med salgspakke og kom med 16 GB minnekort. Jeg skal høre med Sony Ericsson om det er 8 GB i standardpakken. Ellers stemmer det at det følger med en trådløs øreplugg som har FM-radio. Men selve telefonen har altså ikke FM-radio. Espen Endret 20. april 2010 av Espen Irwing Swang Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 jeg mener desire er bedre pga. amoled skjerm og htc sense. har en desire selv. Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Hva er dette for tullete sak? Nå trodde jeg endelig at noen hadde laget en mer dyptgående sammenligning som kunne gi meg et bedre grunnlag til å velge mellom disse telefonene, og så er det bare limt inn kopier av spesifikasjonene? Hva var egentlig poenget med å lage denne "saken"? Hei igjen! I tillegg til spesifikasjonene finner du resultatene av benchmarkingen, og vi har tatt oss bryet med å sette spesifikasjonene opp mot hverandre så du raskt kan se hva som skiller de to modellene. En mer inngående omtale av hvert enkelt produkt finner du ved å følge lenkene i saken. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ja Espen er ikke sånn at desire har mer RAM enn xperia ??? eller det leste jeg i en internet side.....hadde vært fint om jg får opplysninger om dette, takk :-) Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Det medfølgende minnekortet til X10 er på 8GB, ikke 16. Og det er verdt å nevne at det er innebygd FM-radio i den medfølgende Handsfreen, som også har egen minijackinngang. Genialt, samtidig som mobilen ikke bruker strøm når man hører på radio Vårt testeksemplar kom med 16 GB minnekort. Jeg ser at nettbutikkene annonserer telefonen med 8 GB minnekort, så jeg skal endre det i tabellen. Ellers stemmer det at det følger med en trådløs øreplugg som har FM-radio, en meget smart løsning. Men selve telefonen har altså ikke FM-radio. Espen Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Ja Espen er ikke sånn at desire har mer RAM enn xperia ??? eller det leste jeg i en internet side.....hadde vært fint om jg får opplysninger om dette, takk :-) Hei! Det er Xperia X10 som har mest minne av disse to. Men HTC Desire har mest RAM (576 MB mot 384 MB) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Kunne godt tenkt meg en mer dyptgående test imellom disse to telefonene. Har selv hatt begge og har gjort meg opp noen meninger - hadde vært interessant å sett om seriøse telefontestere deler min oppfatning av de respektive produkter. Klem til! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg