AndyLonn Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg prøver og sette det opp slik at min nye google nexus one kan fjernstyre pcen via Tight Vnc Tight Vnc krever at port 5900 er åpen jeg har brukt Portforward.com og fulgt den til punkt og prikke med konfigureringen av begge routeren (bor i kjellerleilighet) Jeg har satt opp statisk ip adresse på pcen og bedt routeren forwarde 5900 til pcen, jeg har satt opp statisk ip adresse på routeren min og bedt huseigerens router forwarde 5900 til min router. men fortsatt er ikke porten åpen (portworward sa jeg måtte forwarde 5500 5800 og 5900 og de er alle forwardet.) Firewallen til begge routerene er (for nå) slått av Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 må ikke være sjenert. ingen forslag er dumme forslag Lenke til kommentar
Lars Erik_InnleggNO Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 må ikke være sjenert. ingen forslag er dumme forslag Hvert på denne siden ? http://www.gratis-programmer.net/tightvnc/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå