Gå til innhold

Kjøpe MS Points på Play.com?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det burde gå heilt fint, men du må altså vente ~2 veker på å få dei. Då er det mykje raskare (og som oftast minst like billig) å kjøpe hos dei som leverar koden til deg elektronisk (dei skanner dei og sender).

Eg har kjøpt både poeng og XBL-abonnement/medlemskap hos CheapXboxLiveCodes.com (til dømes: cheapxboxlivecodes.com/cheap-microsoft-points/cheap-microsoft-2100-points/). Du betalar via PayPal og innan ein times tid (som oftast enda raskare) har du fått kodane du kjøpte :)

Lenke til kommentar

2100 poeng til £15.95. Med ein pundkurs på 9,1 (den er jo faktisk litt under det per i dag) blir det 145 kr. 2000 poeng hos MS kostar 164 kr sist eg sjekka.

Det blir 14,5 poeng per krone hos førstnevnte, 12,2 poeng per krone hos Microsoft. Så jo, du får MSP billegare andre stader enn hos MS :)

XBL-medlemskap er hårreisande prisar på hos MS. (I norske butikkar generelt også, for den del.) Du får 12 månadar til under halvparten av det MS skal ha.

Lenke til kommentar

Pass på at du får riktig "sone". Dette deles i 3, Europa, USA, Asia. Kjøper du et MSP kort der sonen er USA, får du ikke aktivert dette her (ugyldig kode). Samme med kort for Live Gullmedlemskap.

Utover det er det ingen problem å kjøpe dette på nett. Beste vekslingsrate får du fra statene pga. svak dollar og sterk krone, men igjen, pass på at de ikke utelukkende selger kort med USA sonen.

På den andre siden, kjøper du 5000 msp om gangen (eneste du får en "bonus" av), er forskjellene så små at det er like praktisk å ta dette via boxen.

Lenke til kommentar

Hvordan får du bonus når du kjøper 5000points? Jeg gjør alltid 5000 av gangen på Xboxen men det koster ikke noe mindre enn om hvis jeg hadde jeg kjøpt 10x 500 f.eks etter hva jeg kan se.

Min feil, det er ingen bonus på 5000. Hvor jeg har fått det fra aner jeg ikke, muligens msp kortene der det alltid legges til 100.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...