Øystein W. Høie Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ikke se på 3D-TV når du er sliten, trøtt eller full, advarer Samsung. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 *Knis Hvorfor var dette et for kort innlegg? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Huffameida; Enkelte blir svimle av 3D, så du må ikke sette TV-en i nærheten av en trapp, Går det ann hvis trappa går oppover?? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Gjest skrev: Enkelte blir svimle av 3D, så du må ikke sette TV-en i nærheten av en trapp, Går det ann hvis trappa går oppover?? Det går fint an å falle ned en trapp som går oppover - tro meg !! Faktisk, når jeg tenker meg om, så går _alle_ trapper 'oppover'. Helt sant. De prøvde å finne opp en trapp som bare gikk nedover - og klarte det faktisk og, men den kom aldri til produksjon.... Hva med å sette TVen _i_ trappa? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg