Gå til innhold

Norsk Lets Play med Nurfed

Anbefalte innlegg

Dere har kanskje hørt om noe kalt Lets play videoer hvor folk spiller igjennom et spill mens de kommenterer på mikrofon samtidig, jeg gjør det samme bare på norsk så dermed i stedet for Let's Play så ble det La oss spille, kommer nok til og spille rollespill og strategi spill for det meste men blir nok noe annet en gang i blant.

Liste og link til spillelistene av det jeg har spilt:

Holder på med nå:

Skyrim med alt for mange mods

Amnesia: A Machine for Pigs

Outlast

Half-Life 2 Mods (Prop hunt, Zombie Master etc)

Hearthstone: Beta

På hold:

Warcraft 2: Tides of Darkness
Bioshock: Infinate
Command & Conquer: Renegade
Impossible Creatures

Ferdig med:

Recettear: An Item Shop's Tale

Kraven Manor

Game Dev Tycoon
Poker Night 2
Don't Starve
Slender: The Arrival
Starcraft 2: Heart of the Swarm
Minecraft Hardcore forsøk #1
Minecraft Hardcore forsøk #2
Slender
Diablo 3 Beta

Subscribe gjerne om det var noe av interesse =)

Endret av nurfed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde litt lyst til å begynne med dette selv. Men da vil jeg helst spille gjennom Chrono cross siden det er få som faktisk har spillt det, men jeg har ikke dazzle eller bærbar til å ta opptak. Kunne alltids lasta ned en psx emulator og spillt av spillet på den og brukt ps3 kontrolleren på pcn og fraps. Kommer sikkert til å sjekke ut kanalen din Nurfed :]

Endret av Jikla
Lenke til kommentar
:D takker, ja har lenge hatt lyst til og starte med dette men har ikke hatt motivasjonen før nå, har tenkt og starte med et 3dje spill også et RPG, de spilla jeg vurderer atm er Icewind Dale, Vampire the Masquerade Bloodlines eller Wizardry 8 er ikke enda sikker på hvem jeg kommer til og ta.
Lenke til kommentar

da har jeg startet med enda en lets play, begynte med Vampire the Masquerade Bloodlines også, tenkte det kunne være greit og få en første persons rolle spill blant spilla også siden begge de andre var strategi spill.

Lenke til kommentar

Hva slags programvare er det du bruker? Hadde vært spennende å prøve slike ting selv.

Veldig bra arbeid, og morsomt å se igjen Dungeon Keeper 2!

jeg bruker Fraps, i de nyere versjonene av det programmet kan man recorde både fra lyden fra pcn og mikrofonen på en gang så funker ganske fint men tar en del plass jeg rekorder i halv kvalitet og etter etter 40 min med recording er jeg oppi 40 - 50 gb med video tatt.

Endret av Nurfed
Lenke til kommentar

ja var restene som jeg ikke hadde uploada før jeg ble dårlig, har vært på sjukehuset og operert bort en betent blindtarm så kommer ikke til og laste opp noen nye videoer på noen dager trenger og vente litt for å bli gaming klar igjen så kommer jeg til og komme med videoer daglig igjen.

Endret av Nurfed
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva slags programvare er det du bruker? Hadde vært spennende å prøve slike ting selv.

jeg bruker Fraps, i de nyere versjonene av det programmet kan man recorde både fra lyden fra pcn og mikrofonen på en gang så funker ganske fint men tar en del plass jeg rekorder i halv kvalitet og etter etter 40 min med recording er jeg oppi 40 - 50 gb med video tatt.

Hva redigeringsprogram bruker du til å minske filmene fra den store størrelsen de har? Jeg brukte Camtasia før, klarte å forminske en film fra 6 GB til 22 MB, men jeg er lysten på å prøve noe nytt.

Lenke til kommentar

Hva redigeringsprogram bruker du til å minske filmene fra den store størrelsen de har? Jeg brukte Camtasia før, klarte å forminske en film fra 6 GB til 22 MB, men jeg er lysten på å prøve noe nytt.

bruker noe så simpelt som Windows Live Movie Maker, funker fint for meg vertfall og jeg får den kvaliteten jeg trenger, filmene ligger på alt fra 100 mb - 250 mb med den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...