nurfed Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Dere har kanskje hørt om noe kalt Lets play videoer hvor folk spiller igjennom et spill mens de kommenterer på mikrofon samtidig, jeg gjør det samme bare på norsk så dermed i stedet for Let's Play så ble det La oss spille, kommer nok til og spille rollespill og strategi spill for det meste men blir nok noe annet en gang i blant.Liste og link til spillelistene av det jeg har spilt:Holder på med nå: Skyrim med alt for mange mods Amnesia: A Machine for Pigs Outlast Half-Life 2 Mods (Prop hunt, Zombie Master etc) Hearthstone: Beta På hold: Warcraft 2: Tides of DarknessBioshock: InfinateCommand & Conquer: RenegadeImpossible CreaturesFerdig med: Recettear: An Item Shop's Tale Kraven Manor Game Dev TycoonPoker Night 2Don't StarveSlender: The ArrivalStarcraft 2: Heart of the SwarmMinecraft Hardcore forsøk #1Minecraft Hardcore forsøk #2SlenderDiablo 3 BetaSubscribe gjerne om det var noe av interesse =) Endret 25. oktober 2013 av nurfed Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Åh, kult. Har sett LP's rundt omkring på Youtube på en del forskjellige språk, men aldri på Norsk.. tror jeg. Ikke akkurat min type spill det der men virker uansett interessant, så da har du en fast seer/lytter. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Hadde litt lyst til å begynne med dette selv. Men da vil jeg helst spille gjennom Chrono cross siden det er få som faktisk har spillt det, men jeg har ikke dazzle eller bærbar til å ta opptak. Kunne alltids lasta ned en psx emulator og spillt av spillet på den og brukt ps3 kontrolleren på pcn og fraps. Kommer sikkert til å sjekke ut kanalen din Nurfed :] Endret 21. april 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Veldig bra initiativ Nurfed, dette høres lovende ut. Kanalen din har herved en stalker mer. ^_^ Lenke til kommentar
nurfed Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 takker, ja har lenge hatt lyst til og starte med dette men har ikke hatt motivasjonen før nå, har tenkt og starte med et 3dje spill også et RPG, de spilla jeg vurderer atm er Icewind Dale, Vampire the Masquerade Bloodlines eller Wizardry 8 er ikke enda sikker på hvem jeg kommer til og ta. Lenke til kommentar
nurfed Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 da har jeg startet med enda en lets play, begynte med Vampire the Masquerade Bloodlines også, tenkte det kunne være greit og få en første persons rolle spill blant spilla også siden begge de andre var strategi spill. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Starta å se på Vampire The Masquerade Bloodlines, og det virker kult. Tøft at du har en La oss spille på nettopp det spillet Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hva slags programvare er det du bruker? Hadde vært spennende å prøve slike ting selv. Veldig bra arbeid, og morsomt å se igjen Dungeon Keeper 2! Lenke til kommentar
nurfed Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Hva slags programvare er det du bruker? Hadde vært spennende å prøve slike ting selv. Veldig bra arbeid, og morsomt å se igjen Dungeon Keeper 2! jeg bruker Fraps, i de nyere versjonene av det programmet kan man recorde både fra lyden fra pcn og mikrofonen på en gang så funker ganske fint men tar en del plass jeg rekorder i halv kvalitet og etter etter 40 min med recording er jeg oppi 40 - 50 gb med video tatt. Endret 24. april 2010 av Nurfed Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Innså at jeg ikke kommer til å spille Vampire Masquerades Bloodlines med det første, så nå har du fått deg en ny etterfølger Keep on going strong! Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 veldig konge. jeg frydet meg veldig når du gikk gjennom spøkelseshuset i vampire the masqurade. kommer til å følge med videre Lenke til kommentar
nurfed Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 glad dere liker det, da får jeg mere motivasjon til og holde siden min oppdatert med nye videoer. kommer flere oppdrag senere som er lignende spøkelse hotellet så da har du noe å se frem til =) Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Woot, nye videoer! Lenke til kommentar
nurfed Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) ja var restene som jeg ikke hadde uploada før jeg ble dårlig, har vært på sjukehuset og operert bort en betent blindtarm så kommer ikke til og laste opp noen nye videoer på noen dager trenger og vente litt for å bli gaming klar igjen så kommer jeg til og komme med videoer daglig igjen. Endret 29. april 2010 av Nurfed Lenke til kommentar
nurfed Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 okey da er jeg tilbake igjen med flere la oss spille videoer =) Lenke til kommentar
nurfed Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 da har starta med enda en lets play på Penumbra Black Plague =) Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hva slags programvare er det du bruker? Hadde vært spennende å prøve slike ting selv. Veldig bra arbeid, og morsomt å se igjen Dungeon Keeper 2! jeg bruker Fraps, i de nyere versjonene av det programmet kan man recorde både fra lyden fra pcn og mikrofonen på en gang så funker ganske fint men tar en del plass jeg rekorder i halv kvalitet og etter etter 40 min med recording er jeg oppi 40 - 50 gb med video tatt. Hva redigeringsprogram bruker du til å minske filmene fra den store størrelsen de har? Jeg brukte Camtasia før, klarte å forminske en film fra 6 GB til 22 MB, men jeg er lysten på å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
nurfed Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Hva slags programvare er det du bruker? Hadde vært spennende å prøve slike ting selv. Veldig bra arbeid, og morsomt å se igjen Dungeon Keeper 2! jeg bruker Fraps, i de nyere versjonene av det programmet kan man recorde både fra lyden fra pcn og mikrofonen på en gang så funker ganske fint men tar en del plass jeg rekorder i halv kvalitet og etter etter 40 min med recording er jeg oppi 40 - 50 gb med video tatt. Hva redigeringsprogram bruker du til å minske filmene fra den store størrelsen de har? Jeg brukte Camtasia før, klarte å forminske en film fra 6 GB til 22 MB, men jeg er lysten på å prøve noe nytt. bruker noe så simpelt som Windows Live Movie Maker, funker fint for meg vertfall og jeg får den kvaliteten jeg trenger, filmene ligger på alt fra 100 mb - 250 mb med den. Lenke til kommentar
nurfed Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 da er jeg tilbake med videoer igjen etter en liten pause skal prøve og holde det regelmessig fremover ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå