Gå til innhold

Crysis 2 diskusjonstråd før og etter lansering!!!

Anbefalte innlegg

Prøvde et par games, og jeg er langt fra imponert. Skyline ble litt moro når jeg lærte mappet å kjenne (noe som tok cirka 2 minutter), men det er ikke noe jeg er villig til å betale penger for. Da spiller jeg heller Modern Warfare 1.

Nei, et kjøp her avhenger av dommen av SP-delen og hvorvidt jeg finner det til lav pris en plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er greit, men merker jeg ikke kan spille særlig mange matcher på rappen uten å gå lei. Spørsmålet er om dette bare er fordi demoen har to maps og to gamemodes eller om det rett og slett er selve spillet.. Det kommer allerede fra release av med 12 maps og 6 modes (pluss våpen, modules osv som ikke var med i demoen), så det er jo en forholdsvis "fyldig" multiplayerkomponent vi snakker om. (Finnes flythrough videoer av alle maps på mycrysis, ev. youtube) Blir interessant å se om de hører på pc-brukerne og faktisk legger til diverse funksjoner de savner, eller om de ser spillet som ferdig, bortsett fra bug fixing og et og annet nytt map som slippes..

Kjøper vel kanskje dette spillet først og fremst for singleplayeren, men kan se for meg at jeg kommer til å spille mp nok til å unlocke alt som er å unlocke osv..

Litt usikker på når/hvordan jeg skal skaffe meg det, siden jeg ikke gidder steam prisen, og det koster foreløpig 244kr (pc) på play.com, noe som vel vil si at det blir pluss både det ene og andre.

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Det som gjør at jeg kommer til å droppe Crysis 2 Multiplayer er Max Armor buffen. Det er nok bare jeg som er vant med CoD, men når jeg må bruke såpass mye ammo på ên person, så blir jeg frustrert. Hadde Crysis 2 vært fri for Stealth, Max Armor, så hadde dette spillet vært aktuelt, men som sagt, jeg har spilt VELDIG mye CoD.

Lenke til kommentar

Ikke noe offisielt, men det finnes ting som tyder på at dx11 patchen kommer ut samtidig, eller rett etter at spillet kommer ut, og ikke "til sommeren". Men jeg skjønner ikke helt hvorfor dette må patches i utgangspunktet. Rakk de ikke å implementere det før spillet skulle "i trykken"?

http://www.mycrysis.com/forums/viewtopic.php?f=21&t=9625

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Vel hva er inntrykket for dem av dere som har lastet ned demoen til PS3?

Synes det var bra flyt i spillet men grafikken var fryktelig blass og kjedelig...men da igjen så har jeg bare prøvd Pc demoen så blir litt urettferdig mot PS3 å sammenligne. Men det finnes mange andre PS3 spill som er vesentlig penere en Crysis 2 det er helt sikkert...så rimelig skuffet at Crytek ikke har gjort en bedre jobb der slik.

Skal bli spennende å se hvordan grafikken er når en spiller singleplayer biten på PS3...er den helt lik som i multiplayer så er det en stor nedtur i forhold til mange andre fps til PS3. Men da igjen så er jo ikke grafikk alt....

EDIT: http://www.lensoftruth.com/head2head/verdictscreen-shot-comparison/head2head-crysis-2-multiplayer-demo-screenshot-comparison/

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

I alle dager. Har de tatt bilder av TV-skjermen med et dårlig kamera for PS3-versjonen, eller ser det faktisk sånn ut?

For ikke å nevne at begge utgavene er langt mindre imponerende enn Crysis 1. Fra 2007.

Det har aldri vært meninga at Crysis 2 skal se bedre ut på konsoll enn hva enern gjorde. PS3 og 360 er ikke kraftig nok til å vise Crysis 1 på fullt..

Lenke til kommentar

I alle dager. Har de tatt bilder av TV-skjermen med et dårlig kamera for PS3-versjonen, eller ser det faktisk sånn ut?

For ikke å nevne at begge utgavene er langt mindre imponerende enn Crysis 1. Fra 2007.

Det ser dessverre slik ut...et utrolig blast og stygt spill. Og jeg går utifra demoen gjenspeiler hva det endelige produktet blir.... Ganske så spesielt siden Crytek gikk ut tidligere å sa at PS3 utgaven kom til å bli den "beste" da maskinen klare å yte litt bedre i Crysis 2 en X360. Og at det kom til å bli det peneste fps spillet på konsoller...

Siste dagene nå så har folk klikka i vinkel på Crytek pga alle løgnene...nå går Crytek ut å sier tull som at det er noe galt med tv til folk at dem må stille på dem for å få et bra bilde i spillet. Og at dem utfordrer folk til å finne forskjeller i X360 og PS3 utgaven....tullete,ignorant og idiotisk av Crytek som bare gjør situasjonen verre for seg selv.

Men slik et det om en presser noen opp i et hjørne dem blir desperate og gjør hva som helst....hvorfor bare ikke si det som det er liksom. Tullete av Crytek.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...