FeiLong Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ikke jeg heller gitt...Fikk beskjed om at spillet ikke blir sendt før på mandag fra amazon..får vel ikke det før slutten av mnd jeg.. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Det var ikke så mye vi fikk spilt mot hverandre Jikla, men det var gøy å møte deg online Det var min første kveld på ssfiv så jeg er heltent på endless, teambattle osv men jeg er helt klart med på litt 1v1 spars og hvis du foretrekker det Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tenkte å skaffe meg dette hvis jeg ikke kjøper for mange andre spill. Skal kjøpe AW LCE, men lurer på hva jeg skal bruke resten av pengene til Enten et MMORPG (Aion, AoC) Eller Team Fortress 2 Eller SSFIV Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tenkte å skaffe meg dette hvis jeg ikke kjøper for mange andre spill. Skal kjøpe AW LCE, men lurer på hva jeg skal bruke resten av pengene til Enten et MMORPG (Aion, AoC) Eller Team Fortress 2 Eller SSFIV Skal du ha nytt MMORPG så vil jeg anbefale å vente til TERA kommer ut senere i år. Og couch: Ikke faen om jeg spiller mot den nederlenderen igjen før jeg er god nokk :< Har problem med å få til den shoryuken bevegelsen jeg trenger for ett av sparkene mine som Ibuki :/ Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Hadde ikke spilt mot han på et halv år minst selv, han var rå! Stålkontroll med Chun-Li! Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg har sittet og sett på Replay-seksjonen i spillet en stund nå (jeg blir faktisk utrolig underholdt av dette og tar meg selv i å rope til skjermen av og til når det blir spennende), og det er mye rart der gitt. Alt fra folk som åpenbart jukser (en person står stille mens den andre hamrer løs for å bygge opp sammenhengende Wins, antageligvis) uten å være klar over at opptaket blir tilgjengelig for alle til folk som er fantastisk dårlige til å spille (hvorfor møter jeg aldri dem i kamp selv?) og superspillerne som vinner med to Perfect på rad selv om motstanderen åpenbart gjør sitt beste for å i det hele tatt få inn chip damage. Har selv faktisk blitt litt bedre med Guy nå. Taper de aller fleste kampene mine ennå, men klarer i det minste å gi litt motstand sånn at det er vanligvis ganske nære på. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg har sittet og sett på Replay-seksjonen i spillet en stund nå (jeg blir faktisk utrolig underholdt av dette og tar meg selv i å rope til skjermen av og til når det blir spennende), og det er mye rart der gitt. Alt fra folk som åpenbart jukser (en person står stille mens den andre hamrer løs for å bygge opp sammenhengende Wins, antageligvis) uten å være klar over at opptaket blir tilgjengelig for alle til folk som er fantastisk dårlige til å spille (hvorfor møter jeg aldri dem i kamp selv?) og superspillerne som vinner med to Perfect på rad selv om motstanderen åpenbart gjør sitt beste for å i det hele tatt få inn chip damage. Har selv faktisk blitt litt bedre med Guy nå. Taper de aller fleste kampene mine ennå, men klarer i det minste å gi litt motstand sånn at det er vanligvis ganske nære på. Gi beskjed om du trenger noen å spille med på nettet. Vi er kanskje like gode/dårlige -.- Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Gi beskjed om du trenger noen å spille med på nettet. Vi er kanskje like gode/dårlige -.- Gjerne det. Min PSN-id er TiLT42. Setter gjerne opp en Endless Battle for litt sparring hvis du legger meg til. (såfremt du bruker PS3-versjonen, altså) Endret 8. mai 2010 av TiLT Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=6uZWArSOmCc&feature=player_embedded En ny Ken-era er over oss! Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg hatet virkelig Ken i Street Fighter 4, men i SSF4 er han ikke så ille. Dessuten er det langt fra like mange som spiller han nå, og de som gjør det får stort sett juling når de møter meg. Veldig tilfredsstillende. Regner Ken som en av de enkleste motstanderne å møte nå. Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hey fellas =) Fikk spillet i posten idag og fikk testet det i 1time30 min ca. Aaaand I suck b*#l$ ;D Noen nygebynnertips osv? Bruker ps3. Veldig uvant å bruke d-paden så pleier for det meste å bruke analog-stikka, er det greit eller bør jeg lære meg d-paden fra starten av? Utrolig mange characters med egne moves, bør jeg, i nybegynnerfasen, kun fokusere på å bli veldig flink/ok med en character? Isåfall, hvem? (er litt keen på Guile) Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Spiller ingen stor rolle hvem du begynner med. Ryu er forsåvidt enkel å forstå og få til triks med. Ditt største problem er i utgangspunktet at du ikke har en ordentlig kontroller til spillet. Såfremt du fortsetter å bruke PS3-kontrolleren vil du alltid ha et problem i forhold til de som bruker ordentlige styrespaker. Det lar seg gjøre, men det blir vanskeligere enn det burde vært. Endret 8. mai 2010 av TiLT Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Nå har jeg lagt til et nytt avsitt i hovedposten for spillere som er interessert i spars og lignende. Hvis flere er interessert, lag en post eller send pm med din xbox/psn ID, så blir de lagt til i listen. Jeg vil også opprette en SSFIV chat på PSN for brukerne her så man kan prate litt lettere og arrangere matcher ingame. Lenke til kommentar
FeiLong Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Kanskje noen av dere kan legge ut kampene så vi av oss som ikke har fått spillet kan se og være misunnelig en stund til?Jeg vet det finnes mange slike videoer på youtube,men kult å få se hva norske spillere kan også Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Kanskje noen av dere kan legge ut kampene så vi av oss som ikke har fått spillet kan se og være misunnelig en stund til?Jeg vet det finnes mange slike videoer på youtube,men kult å få se hva norske spillere kan også Hadde jeg visst hvordan jeg får det til så... Couchfighter: Bare sett meg opp på den spar-listen. PSN ID: TiLT42 Endret 9. mai 2010 av TiLT Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Kanskje noen av dere kan legge ut kampene så vi av oss som ikke har fått spillet kan se og være misunnelig en stund til?Jeg vet det finnes mange slike videoer på youtube,men kult å få se hva norske spillere kan også Har desverre ikke videokamera. såvidt jeg vet er det mer eller mindre eneste måten å ta opp matcher til youtube Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har en sånn opptager, men mangler et par ledninger, så det er ikke noe vits. Jeg har dog et håndholdt hd-kamera men når man filmer en skjem sånn så blir det fort litt flimmer. Men kampene mine er nok ingenting å se. Har bare fått mulighet å save kamper 2 ganger i løpet av flere hundre kamper, hva er krav til å lagre en kamp? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har en sånn opptager, men mangler et par ledninger, så det er ikke noe vits. Jeg har dog et håndholdt hd-kamera men når man filmer en skjem sånn så blir det fort litt flimmer. Men kampene mine er nok ingenting å se. Har bare fått mulighet å save kamper 2 ganger i løpet av flere hundre kamper, hva er krav til å lagre en kamp? Du kan gå innpå replay menyen og innpå der så kan du trykke på battle log og lagre replayene dine til din kanal. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har en sånn opptager, men mangler et par ledninger, så det er ikke noe vits. Jeg har dog et håndholdt hd-kamera men når man filmer en skjem sånn så blir det fort litt flimmer. Men kampene mine er nok ingenting å se. Har bare fått mulighet å save kamper 2 ganger i løpet av flere hundre kamper, hva er krav til å lagre en kamp? Det du snakker om er opplasting av ranked replays, noe som er beskrevet i detalj i manualen. Vanlige replays kan du lagre og spille av som du vil, uten noen spesielle krav (annet enn at det må være en online-match. Kamper mot CPU kvalifiserer ikke). Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg fikk SSFIV i dag! Gleder meg til å teste det ut etterpå. Må bare jobbe litt til med forbredelser til eksamen på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå