Bushnell Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 en venn av meg skal bygge seg et kabinett selv.. å så lurer han på hvor han får kjøpt hovedkort skoff? for han sier han har sett det et sted men husker ikke hvor.. er det noen som kanskje har sett det å husker hvor? hadde vert fint om noen kunne gi en link.. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Det enkleste er å ringe rundt til forskjellige butikker og spørre om de har skadete kabinetter. Eller spørre noen på den lokale søppelfyllinga, det kastes masse datakabinetter hele tiden. Hentet selv 6 atx-kabinetter på en dag i forrige uke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hva er ei hovedkortskoff? :oops: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ei hovedkortskuff er en skuffe du trekker ut i bakant av kabinettet, ta tar du med deg alt som er festet til skuffe og hk. Slik er det enklere å montere å styre Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Microplex har så vitt jeg vei. send en mail. Trur de skulle ha 150 kr for den eller noe. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 kjøp en ordbok mens du er i gang.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 beklager litt skrivefeil.. gikk litt fort.. men jeg tipper dere skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå