Smultringen Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Den må minst være på 80 og ikke koste over 1000 lappen. Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 på 80? hva skal det bety? eller er det bare jeg som ikke kan alle forkortelser og sånn? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 på 80? snakker vi om HDD eller CPU hær nå? Hvis det er CPU så er det jo opp til deg. Hva du skal bruke den til osv. Gi oss litt mer info. Skal du ha det råeste så må du jo ha en p4 med 800mhz fsb eller vente på AMD 64bits. Skal du a en god CPU billig så gå for en AMD xp 2500+ eller noe i den duren. er det HDD så spør du i lagringsmedier Lenke til kommentar
Smultringen Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Hei jeg mente 80 GB er helt amatør så jeg tenkte om noen visste hva som er brukbart for under 1000 lappen. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 I tema feltet spør du hvilken prosessor du skal velge, mens du i tekstfeltet snakker om (tilsynelatende) harddisk. Hva mener du egentlig? Er det lagringsplass du vil ha, eller er det prosessor? Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Den må minst være på 80 og ikke koste over 1000 lappen. Takker for svar på forhånd. IDIOT Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Så så, ikke alle har peiling på pc. Unødvendig å begynne med drittslenging pga. av det! Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 80GB med 8mb cache til 800.- http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=3...09&l=2&lantall= 120GB til 930.- http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=3...59&l=2&lantall= Lenke til kommentar
Smultringen Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Hei sorry.. var jeg som rotet mente hardisk.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Den må minst være på 80 og ikke koste over 1000 lappen. Takker for svar på forhånd. IDIOT Den eneste som oppfører seg som idiot her, er deg, DinMOR. Som min far pleide å si: "Det fins ingen idioter. Bare veldig mange som oppfører seg som!" Hei sorry.. var jeg som rotet mente hardisk.. Helt greit. Alle kan ta feil til tider. 80GB er litt "lite" i disse dager. Jeg kan anbefale deg å gå opp til 120GB, noe som er 50% mer (om ikke jeg tar helt feil), og koster ikke spesielt mye mer. Her er to jeg anbefaler, begge av merket Seagate Barracuda. Jeg har to Seagate selv, og de er meget stillegående og elskverdige. :-) SB v 120 GB 2MB cache SB v 120 GB 8MB cache De koster henholdsvis 1.087,- og 1.160,- på nett, men jeg anbefaler den siste. Det er 160 kroner mer enn du ville ut med, men da bør du heller vente en måneds tid til du har nok penger.. :-) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg syntes tråden og overskriften var noe av det morsomste som er lagt ut på HW.no... jeg lo litt for meg selv, og ingen kritikk eller no, den var bare litt morsom 8) Det virket som han virkelig prøvde sitt beste, utheve overskriften og greier... Uansett, jeg har Western Digital 120gb second edition... Dem er raske, stabile, lager litt rare lyder, men så absolutt å anbefale... Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Den må minst være på 80 og ikke koste over 1000 lappen. Takker for svar på forhånd. IDIOT Du skal ikke kalle andre for noe negativt din idiot. :oops: Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg syntes tråden og overskriften var noe av det morsomste som er lagt ut på HW.no... jeg lo litt for meg selv, og ingen kritikk eller no, den var bare litt morsom 8) Det virket som han virkelig prøvde sitt beste, utheve overskriften og greier... Ehm.. Du har snart vært medlem her i et år, og du har aldri sett det før? Det skjer jo "all the time"! Uansett, jeg har Western Digital 120gb second edition... Dem er raske, stabile, lager litt rare lyder, men så absolutt å anbefale... Ja, jeg har også en 80GB Western Digital Caviar SE, men de støyer betydelig mye mer enn Seagate sin, og de er ikke spesielt mye bedre i ytelse. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Joda jeg har sett det, men det var det totale bildet jeg humret litt for meg selv... om du skjønner... som sagt, ingen kritikk, bare litt morsomt for meg selv . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå