Gå til innhold

[b]Hvilken prosessor skal jeg velge??[/b]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på 80? snakker vi om HDD eller CPU hær nå?

Hvis det er CPU så er det jo opp til deg. Hva du skal bruke den til osv. Gi oss litt mer info. Skal du ha det råeste så må du jo ha en p4 med 800mhz fsb eller vente på AMD 64bits.

Skal du a en god CPU billig så gå for en AMD xp 2500+ eller noe i den duren. er det HDD så spør du i lagringsmedier

Lenke til kommentar
Den må minst være på 80  og ikke koste over 1000 lappen. Takker for svar på forhånd.  :)

IDIOT :woot:

Den eneste som oppfører seg som idiot her, er deg, DinMOR. Som min far pleide å si: "Det fins ingen idioter. Bare veldig mange som oppfører seg som!"

Hei sorry.. var jeg som rotet mente hardisk..

Helt greit. Alle kan ta feil til tider.

80GB er litt "lite" i disse dager. Jeg kan anbefale deg å gå opp til 120GB, noe som er 50% mer (om ikke jeg tar helt feil), og koster ikke spesielt mye mer.

Her er to jeg anbefaler, begge av merket Seagate Barracuda. Jeg har to Seagate selv, og de er meget stillegående og elskverdige. :-)

SB v 120 GB 2MB cache

SB v 120 GB 8MB cache

De koster henholdsvis 1.087,- og 1.160,- på nett, men jeg anbefaler den siste. Det er 160 kroner mer enn du ville ut med, men da bør du heller vente en måneds tid til du har nok penger.. :-)

Lenke til kommentar

Jeg syntes tråden og overskriften var noe av det morsomste som er lagt ut på HW.no... jeg lo litt for meg selv, og ingen kritikk eller no, den var bare litt morsom :lol: 8) :lol:

Det virket som han virkelig prøvde sitt beste, utheve overskriften og greier...

Uansett, jeg har Western Digital 120gb second edition... Dem er raske, stabile, lager litt rare lyder, men så absolutt å anbefale...

Lenke til kommentar
Jeg syntes tråden og overskriften var noe av det morsomste som er lagt ut på HW.no... jeg lo litt for meg selv, og ingen kritikk eller no, den var bare litt morsom  :lol:  8)  :lol:  

Det virket som han virkelig prøvde sitt beste, utheve overskriften og greier...

Ehm.. Du har snart vært medlem her i et år, og du har aldri sett det før? Det skjer jo "all the time"!

Uansett, jeg har Western Digital 120gb second edition... Dem er raske, stabile, lager litt rare lyder, men så absolutt å anbefale...

Ja, jeg har også en 80GB Western Digital Caviar SE, men de støyer betydelig mye mer enn Seagate sin, og de er ikke spesielt mye bedre i ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...