BitCh Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hei Homm fans. Jeg må bare si at etter Homm III gikk alt i vasken. IV og V var helt håpløse. Men for dere som ikke vet om det, ønsker jeg å informere om Homm 3.58f. Dette er en videreutvikling av Homm III. Dere kjenner muligens til dette, men for dere som ikke har prøv dette, så anbefaler jeg dette på det sterkeste. God fornyelse. Gi meg en tilbakemelding når dere har prøvd det? Reiar Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Slettet to innlegg som oppfordret til piratkopiering, og slikt skal gjøres andre steder enn på dette forumet. Endret 28. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Beklager? Jeg gikk ut ifra at dette var en modifikasjon til HOMM3, ikke noen pirat kopi... Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det er snakk om Wake of Gods(WoG) ja, som er en mod. Anbefales virkelig hvis man har gått litt lei av vanilla HoMM3. Dessverre er min opplevelse at det er særdeles ustabilt på multiplayer, og siden jeg stort sett spiller HoMM3 på lan med kompiser i ferier, faller det litt igjennom for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå