V. Haugen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Anerkjent mobilnettsted er sikker i sin sak: - Dette er den nye iPhone. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 trur jeg ikke på,altfor sløv design til å være Steve Jobs og Apples neste iPhoneprodukt..haha noen har det gøy nå med villedning..men jeg tror på at neste iPhone kommer i aliminium og mulig 4 tommer eller 3,7 tommer skjerm..eller i to utgaver,en med 3,5 tommer skjerm og en med 4 tommer skjerm,altså en for damene og en for oss gutta boyz! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Tviler litt jeg og. Ser ikke "cleant" nok ut til å være Apple. Håper på unibody med design inspirert av Macbook Pro / iPad osv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Tenkte øyeblikkelig det samme som de to over meg. Disse kantene på sidene osv ser rett og slett ikke ut som noe Apple ville gitt ut. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har sett flere bilder og filmsnutter av den på Gizmodo nå..den ser faktisk ganske enkel og barskstilig ut..men om den er ekte og den neste iPhone?..Mmmh skeptisk!!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 For mange detaljer. Det kan argumenteres med at den ligner på MacBook Pro på de bildene, mtp fine og rene kanter, men 90 graders kanter vil neppe skje på en iPhone. Modellen der med litt rundere hjørner og færre synlige kanter/streker, derimot.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Decoy from Apple må vite. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone Ser jaggu ut som om dette er den neste iPhonen. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ser legit ut, men meget mulig at det bare er en prototype. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Er fullt mulig at det ikke er det endelige designet, men det hele ser veldig overbevisende ut. Gizmodo klarte også å overbevise meg om at det nåværende designet, ihvertfall detaljer, må endres til noe mer iPad/MacBook-aktig. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Virker som tidenes iPhone/Apple'internetscoop av Gizmodo! Blir gøy å følge nyhetsutviklingen rundt dette scoopet de neste dagene! Hva gjør Steve Jobs og Apple nå?... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Til dere som klager på kantete sider. Det der er den lekreste iPhonene jeg har sett. Can't wait! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Pussekloss sier nå jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg