Øystein.F. Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Om du trudde Elder Scrolls og GTA var opne spel får du tru om igjen. Les hele saken Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Meget god anmeldelse. Jeg har rundet spillet et par ganger, og stort sett synes jeg det er fornøyelig, men det har absolutt sine mangler. Jeg kunne godt ha tenkt meg noen flere områder, og det å skade uskyldige under et fattig forsøk på å forsvare seg mot en mannevond samurai er intet mindre enn frustrerende. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Meh. Samurai Warriors 3 til Wii, takk. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Sikkert et rart spørsmål, men har denne anmeldelsen stått på trykk tidligere, altså nå nylig? Fikk en real déjà vu-følelse av å lese de fire første avsnittene. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Mulig å få artiklene som er på nynorsk oversatt til bokmål? Noen her tok seg minimalt med tid i nynorsk timene. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Nei, og om du faktisk ikke greier å lære å lese sidemål vil jeg påstå noe er galt. Det er ikke noe videre stor forskjell Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Nei, og om du faktisk ikke greier å lære å lese sidemål vil jeg påstå noe er galt. Det er ikke noe videre stor forskjell +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå