Joachim_F Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Xenonauts har latt seg inspirere av klassiske X-Com. Les hele saken Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Siden ikke X-com gutta selv virker intressert i å lage noe lignendet den evige klassikeren Enemy Unknown, men heller skal pakke sammen noe FPS greier, er dette virkelig intressant!!. Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Etter å ha lest litt på nettsiden deres ser dette veldig lovende ut. Siden det ikke er noe in-game bilder var det bakgrunnshistorien som imponerte meg mest. Ser ut som de har tenkt ut en plausibel forklaring på hvorfor geoscape delen av spillet fungerer som den gjør. Men det ser ut som dette er rimelig tidlig i utviklingsfasen fortsatt, så vi får se hva det egentlig blir til. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Leste om dette etter den ble nevnt i X-com tråden (der gamer.no fikk inspirasjon til å sjekke opp? i så fall, fantastisk ) og startet umiddelbart opp UFO: Aftershock. Kanskje jeg tar ufo:aftermath etterhvert. Eller de gode game X-com... Syns slike spill er geniale, håper de greier å levere Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Anbefaler ellers UFO-serien fra Altair (Aftermath, Aftershock, Afterlight) som kan døyve de verste abstinensene inntil Xenonauts kommer. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 HAha, kjekt å vite at jeg ikke er alene her om å like den serien Kharan ;p Syns selv aftermath hadde best potensiale, men på slutten ble det ganske mye "drept av rakett kaster før man har reagert" =/ Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Var ikke fritt for at rakettkastere var litt vel dødelige i Aftermath, nei. Men da hjalp det å ha et par soldater på 'decoy'-duty med oppgave å kun springe frem og tilbake for å tiltrekke seg ild, mens resten fikk skutt i fred på litt avstand. Er soldatene raske nok kan man springe unna treffpunktet for rakettene og dermed unngå å ta skade. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Problemet var gjerne når man ble beskutt i iløpet av de første 3 sekundene Men men, har koset meg med ufo:aftershock i helgen. Sniperne begynner å bli ganske ekstrem på skaden og nå, så da er det bare fryd og gammen. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Noen syns kanskje mye saving er juks, men slik spiller jeg denne serien Jeg sleit litt med å angripe telepat baser i begynnelsen inttil jeg begynte å teppebombe med granatkasterne...da ble det for enkelt. 2 stk med grantakastere og fullt opp med ammmo. Herlig blanding incendiary og explosive. On topic. Dette skal jeg følge med på. Har dere prøvd Extraterrestials?, 2rn kommer i 2011 dersom jeg ikke husker feil. Her er det turbasert, ikke pausbar realtid. Historie, karakterer og grafikk er litt tynnere desverre. Allikevel et spill som bør prøves av fans. Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 På tide at noen har fattet skissa. Selv om 2k Marin lager bra spill, så er et FPS X-Com tåpelig. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Har kjøpt Extraterrestrials for en tid siden, men det ligger et stykke nede i backloggen min av spill. Kommer nok til det etter hvert! Problemet var gjerne når man ble beskutt i iløpet av de første 3 sekundene Men men, har koset meg med ufo:aftershock i helgen. Sniperne begynner å bli ganske ekstrem på skaden og nå, så da er det bare fryd og gammen. Hehe, for eksempel et av spesialoppdragene i Area 51. Var ikke fritt for at det ble litt 'Benny Hill Show' over det hele med mye løping omkring og raketter alle veier. EDIT: Extraterrestrials 2 hjemmeside: http://www.ufo2extraterrestrials.com/ Endret 19. april 2010 av Kharan Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Kjenner til den, sitte å be/håpe om at en person får skutt mens man kjører i halv speed og nistirrer etter raketter ;P good times ^^ Men syns faktisk slike spill er utstyrlig morsom, ofte er jeg veldig kjedelig i tropp oppsettet mitt, riflemen over hele. Men noen ganger slår jeg til med karate mestre med katanas, eventuelt hagler (ninja hagle?) og slår til i nærkamp. Og psionics som tar over vedkommende med rakett kaster og sprenger lagkameratene sine. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Dette er gode nyheter, har liten tro på fps x-com. Eller, det kan nok bli et ganske underholdende spill for de som liker fps, men at det kommer til å gi noen så mye innen x-com tviler jeg på. Synes Extraterrestrials er et ganske ok ufo spill, i allfall nå med gold edition. Har pokker meg enda ikke kommet rundt ufo 2, sitter enda og sliter meg gjennom lange vanskelige missions, hater terror på skip!"#¤%&/( Extraterrestrials 2 også på vei, jeg er så vanvittig glad at det forsatt finnes noen få selskaper som lager slike spill, garantert kjøp. Endret 19. april 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå