AndyLonn Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg digger at spillene mine er på Engelsk det er noe av det som gjør at spill er gøy for meg men i senere tid har spill fra Ubisoft norsk tekst på alt. er dette noe som er programert i spillet eller er dette noe jeg kan endre på Xboxen? Noen som vet? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Sånn jeg har skjlnt det må du bare bytte region på boxen for å ordne det på spill som ikke lar deg velge Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Sånn jeg har skjlnt det må du bare bytte region på boxen for å ordne det på spill som ikke lar deg velge Vet du hvordan jeg gjør det, er det på Profile Management eller noe sånt kanskje? Edit: Fant ut av det, for dere som er som meg. Gikk inn på Console Settings og endret Locale til United Kingdom Endret 18. april 2010 av AndyLonn Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Sånn jeg har skjlnt det må du bare bytte region på boxen for å ordne det på spill som ikke lar deg velge Vet du hvordan jeg gjør det, er det på Profile Management eller noe sånt kanskje? Bytt localization til engelsk. Det gjøres under system der du endrer språk, klokke, dato o.s.v mener jeg å huske. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Sånn jeg har skjlnt det må du bare bytte region på boxen for å ordne det på spill som ikke lar deg velge Vet du hvordan jeg gjør det, er det på Profile Management eller noe sånt kanskje? Edit: Fant ut av det, for dere som er som meg. Gikk inn på Console Settings og endret Locale til United Kingdom Takk! liker ikke å ha Splinter Cell på norsk Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 du kan vel ikke mene at splinter cell er på norsk?? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 de snakker ikke på norsk, menyen å alt det der er på norsk Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Er nok det ja, men som han forrige sa er det bare menyene, men det plaget vettet av meg. er heldigvis fikset Endret 19. april 2010 av AndyLonn Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Huff hater fornorsking av engelske ord for Eksempel shotgun-->sprednings våpen . Det jeg gjorde med splinter cell var å skifte "locale" fra norge til uk. Det fikset ihvertfall meny problemet på xbox. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg synes det var litt underholdende at teksten som prosjekteres var norsk jeg da Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 plaget meg veldig også da jeg så det var på norsk, passet liksom bare ikke Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jeg husker godt da jeg spilte Resistance 2 på norsk til PS3. Men det var til og med dubbet xD Helt for jævlig å høre på Angående Splinter cell, syntes jeg også det var litt teit med norsk tekst. Men som sagt hadde det vært dubbet, hadde det vært 1000 ganger verre Endret 22. april 2010 av Memoen Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 @memoen. Er virkelig norske versjoner av Resistance 2 dubbet på ps3? Da må jeg revurdere å kjøpe det. Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Huff hater fornorsking av engelske ord for Eksempel shotgun-->sprednings våpen . Det jeg gjorde med splinter cell var å skifte "locale" fra norge til uk. Det fikset ihvertfall meny problemet på xbox. De fleste spill kaller shotgun for hagle (som er korrekt). Den verste oversettelsen jeg vet om må være CS:S. Er så utrolig mye feil og rare navn der. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Selv har jeg ingen problemer med å spille Splinter Cell: Conviction på norsk, dog det føles utrolig teit at "gadgets" er oversatt til "dingser". Det gjør det hele hakket mindre seriøst. @Block: Valve benytter seg av programvare for å oversette sine spill, derfor er det utrolig mye merkelige oversettelser ute og går. Må skifte språk på Steam for å få engelsk. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg har aldri likt Norsk i bunn og grunn, så når jeg fyrte igang Assassins Creed 2 og så at menyene var på norsk ble jeg forbanna. Gikk rett ut i dashboard og skiftet region til UK, så slipper jeg og se detta utrolig teite opplegget med og oversette "voksen spill" til norsk. *grøss* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå