libher Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei jeg trenger noen innspill(hjelp) med og koble min PC til TV. Jeg har en Fujits/Siemens.Esprimo-P2520 som jeg satte inn et grafikkkort,ATI Radeon/HD4350 jeg må bruk 10 meter kabel til tv vart da annbefalt og kjøpe signalforsterker den er montert sammen med en Deltaco HDMI 1.3 som tven forlanger (LG-pq3500)pc sjermen er en Accer 24"som jeg bruker DVI kabel ved oppstart av Windows er PC og TV med men når Windovs er igang kutter TV har fint bilde på pc.Viss jeg kobler ifra PC sjerm har jeg et dårig bilde på tv har prøvd forsjellige innstilinger på sjermkortett men det ser ikke til og reagere på noe,nå for jeg høre at pc`n er for svak alle jeg spør har forsjelige teorier.Håper noen her kan hjelpe meg.Data er ikke min greie.Vis ikke må jeg gå til det skritt og leie profesjonel hjelp noe jeg håper og slippe de gutta vet og ta seg betalt. på forhond takk. Lenke til kommentar
Albena Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Forsøker du å konfigurere skjerminnstillingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå