Gå til innhold

Er noen klasser mangelvare?

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig fått igjen interessen for WoW (aldri kommertsærlig langt over 30-tallet på noen av mine chars), og er litt lei meg for at det virker så mye tommere på serverene nå enn da jeg spilte for noen år siden, men har et håp om at Cataclysm kanskje skal trekke inn endel folk igjen.

Jeg har dog et spørsmål: er det noen klasser det er mangel på i spillet over nivå 30-40?

Det kunne vært gøy å ha en spiller det er bruk for (:

Endret av Knutsi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja det er alltid stort behov for Tanker.

EDIT: En advarsel, som en Tank trenger du hardhud, ikke bare på grunn av mbsa, men også fordi dine medspillere ikke alltid er spesielt snille mot Tanker (har opplevd det selv, men for det meste går det greit).

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar

Det er stor manko på tanks stortsett hele veien fra lvl 1-79, når du først er 80 blir det straks hard konkuranse fra andre allerede veletablerte og velutrustede tanks, spesielt om du vil inn i raiding men ikke tenk så mye på det i første omgang. Prøv deg på tanking og hvis du syns det er gøy og du har sånn tålig dreisen på det vil du nok bli høyt verdsatt. :)

Dersom du derimot ikke liker spesielt å tanke er det mye bedre at du velger noe annet, selv om det er manko på tanks er vi overfylt av elendige "tanks" (ofte dps specca) som tror de er berettiget übermensch status ut fra deres rolle i grupper. ^^

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Tja.. spørs hva du er ute etter, antar du vil ha en server med brukbar/høy pop.

Hvis du liker RP anbefaler jeg Argent Dawn, høy pop. og bra community. Hvis du liker RP-PVP er Defias Brotherhood et ganske bra valg tror jeg, selv om jeg ikke har spilt der på noen mnd. nå.

Er vel de to serverne jeg kommer på av de jeg har vært på som kan anbefales.

Lenke til kommentar

I battlegroupen min er det mangel på tanks (1 sekund search time for hc's), i guilds kan dette være noe annerledes siden det trengs svært få tanks kontra andre roller. Av classes er iallefall shaman mangelvare på doomhammer, er ofte jeg er solo shaman i 25 man raids :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Takk igjen :) Da blir det en Warrior på Argent Dawn.

Alliance eller horde?

Spiller selv alliance på Argent Dawn, kan absolutt anbefale den serveren.

Lenke til kommentar

I battlegroupen min er det mangel på tanks (1 sekund search time for hc's), i guilds kan dette være noe annerledes siden det trengs svært få tanks kontra andre roller. Av classes er iallefall shaman mangelvare på doomhammer, er ofte jeg er solo shaman i 25 man raids :p

Er absolutt mangel på shamaner på DH ja og er vel sikkert stor etterspørsel på andre servere og mtp bloodlust. Hvem er du på DH btw? :p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

"Mangel på tanker" må nok defineres litt. Tror ikke det er mangel på tanker i det hele tatt, det har alltid vært plenty med tanker i alle guildene jeg har vært i, og til og med kniving om å få slippe til.

Hvis dere snakker om heroics, så er er forklaringen at ingen av de gidder å kjøre random, de gjør det med guilden (forståelig nok). Så jeg ville nok heller sagt "mangel på tanker til random heroics", det kan nok være sant :p

Vil du ha en char som er skikkelig verdifull lager du en holy priest. Da blir du ikke arbeidsledig i WoW med det første, det kan jeg garantere :)

Endret av Dash Fiss
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...