Cool Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg lurer på hvilken variabel motstand som brukes på Enermax 80x80 viften. Skall kjøpe nye som jeg skall ha i fronten men jeg lurer på hvilke. Noen som har prøvd dette før og vet hvilke variable-motstander som skall brukes? Lenke til kommentar
Vessel Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Vet ikke helt hva du sikter til, men du kan altså stille motstanden ved gnaske enkelt å skru et skruhde som sitter i enden av en noenlunde lang ledning (slik at du kan samle "motstands skruene" på ett sted i kabinettet. Du kan sett den til hva du vil mellom max og min, det er altså ikke noen forhåndsdefinerte "hakk". specs: spenning: fra 6 til 13.8V turtall: fra 1000 til 3000 Støynivå: 14 - 32.6 dB (vet ikke om det er 100% korrekt med de virkelige tallene) jeg er ialleflal godt fornøyd med mine 4 enermax vifter Lenke til kommentar
Cool Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg vet det. Jeg lurte på om hvor stor den motstanden er, for jeg har tenkt og bytte den skjønner du. Tenkte og bytte til ny fordi att jeg vil ha dem i fronten av kabinettet slik att jeg slipper og åpne kabinettet for og stille på den, og da vil jeg ha med slikke knotter som det er på forsterkere osv. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 15 ohm til 8,9Kohm (på mitt multimeter) Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 nytt spørsmål om samme viften: er det noen som vet hvordan man kan sjekke hastigheten på denne viften? i f.eks mbm hos meg viser den 1800rpm på full guffe og 0 på min. Lenke til kommentar
Cool Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Til meg så viser den 0 på min og 3400 på maks. Jeg måler med Pc Alert 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå