henriksern Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Kyro3?? vet noen når det kommer ut? og prisen på det det kommer til å slå løken ut av radeon 2 (har det på følelsen) Lenke til kommentar
Beemer Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Har ingen aning, men jeg har hørt snakk om det, uansett tror jeg ikke Kyro3 blir noe bra, ingen av Kyro-kortene blir det, før de har satt T&L i de kortene, Kjøp GF3 istenden, mye bedre. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 20. november 2001 Forfatter Del Skrevet 20. november 2001 De kommer til å ha T&L i kyro3.. og kyro2 er et DritBra kort!! Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Meget mye for pengene, ja. Skal visst bli T&L motor i den neste utgaven. Selv koser jeg meg med GF3 Lenke til kommentar
Beemer Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Vel vel....Tråkker folket på Tærne skjønner jeg. Hmm...OK. Kyro2 går ann, dersom dine drømmer ikke handler om 100fps+ i alt av spill, og i de høyeste oppløsningene, da snakker jeg 1024+ og gjerne med 32bits farger. Men men.... Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 ja kyro II er bra ... jeg oppgraderte fra GeForce 2 MX til Hercules 3D Prophet 4500 64MB... noe jeg ikke har angret på.... mye bedre 2D .skarpere texter og friskere farger :smile: Desuten er grafikken i spill mye skarpere og finere på Hercules 3D Prophet 4500 en GeForce 2/3 korta :smile: Så jeg, en gammel Nvidia fan ble Nyfrelst da jeg fikk kyro II i mine hender ..hehehhe Foresten har også lest att Kyro III vil støtte T&L :smile: så jeg venter i spenning på Kyro III jeg å :smile: Lenke til kommentar
Beemer Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Jeg skal være ærlig: Kyro-teknologien var ett kjerkomment tilskudd, det har tvunget disse techno-gigantene til å gjøre sine produkter bedre. Hva gjelder Nvidias GF2-brikke, var ikke 2d-ytelsen noe å rope hurra for. Faktisk har den gode gammle Riva TnT2 bedre visuell kvalitet enn GF2. GF3 som jeg bruker nå, har overlegen 2d-ytelse og visuell kvalitet, syns nå jeg. 3D-ytelsen er sinnsyk, jeg har ikke opplevd ett kort som har jobbet så raskt til nå. Men det er nå en smaks-sak. Lykke til Med Kyro III, hvis eller NÅR den engang kommer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå