Gå til innhold

Ps3 trøbbel!

MagnZ

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter et lite spillopphold skulle jeg i dag skru på min ps3, men følgende skjedde:

Den startet opp og gikk i 10 sekunder, før det kom et pip, og det blinket i forskjellige farger (alle xbox 360`s ring of death). Prosessen gjentar seg hver gang jeg prøver å skru på konsollet.

Er det noen som har noen ide om hva som kan ha skjedd?

Har aldri hatt noen problmer med konsollet før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Etter et lite spillopphold skulle jeg i dag skru på min ps3, men følgende skjedde:

Den startet opp og gikk i 10 sekunder, før det kom et pip, og det blinket i forskjellige farger (alle xbox 360`s ring of death). Prosessen gjentar seg hver gang jeg prøver å skru på konsollet.

Den er nok død, har trolig blitt for varmt for den. Hvordan har vifta vært i det siste? Bråket mer den siste stunden en når du fikk den?

Og lurer litt på om det er den første 60gb PS3 utgaven du har som er PS1 og PS2 kompatibel? Er vist veldig vanlig feil på den....bare venter på min skal si klikk da viftene har øket i db vesentlig.

Lenke til kommentar

Hei!

Den er nok død, har trolig blitt for varmt for den. Hvordan har vifta vært i det siste? Bråket mer den siste stunden en når du fikk den?

Og lurer litt på om det er den første 60gb PS3 utgaven du har som er PS1 og PS2 kompatibel? Er vist veldig vanlig feil på den....bare venter på min skal si klikk da viftene har øket i db vesentlig.

Kan ikke si at jeg har lagt merke til noe uvanlig høy viftestøy. Den står også på et sted hvor det er luftig. Det er ikke 60gb versjonen jeg har, men 40 gb versjonen som kom litt etter.

Tok en tur innom gamestop, og han hadde hørt om en liggende situasjon hvor spiller/cden hadde satt seg fast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...