Mobilen.no Gjest Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 jeg har 1 spørsmål til HTC-desires brukerer: kan man sender/overfører filer eller musikk og bilder via bluetooth til andre mobil??? som f.eks nokia, HTC-windows mobile Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Er bildene Hønefoss/Haugsbygd? O.o Det stemmer Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 jeg har 1 spørsmål til HTC-desires brukerer: kan man sender/overfører filer eller musikk og bilder via bluetooth til andre mobil??? som f.eks nokia, HTC-windows mobile Ja det skal du kunne gjøre! Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fikk min HTC Desire på Lørdag og tenkte jeg skulle dele mine erfaringer. Fra før har jeg vært eier av HTC Tattoo og HTC Hero........ Jeg blir helt imponert når leserne våre deler sine erfaringer på denne måte, vi i Mobilen.no takker og bukker! Vi er nå i den spede begynnelse med utviklingsavdelingen for å lage en brukerside hvor dere kan få legge inn egne anmeldelser. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Støtter den security policy som remote lock og remote wipe? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 "Batteriet må ut ved bytte av minnekort" - Kan også sies slik: "Ikke hotswap av minnekort" Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Mange som klager på batterilevetiden til Legend. Hvorfor kommer ikke den samme kritikken mot Desire? Er den virkelig bedre på dette? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Da har jeg bestilt denne. Den kommer i posten til uka:) Gleder meg! Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Mange som klager på batterilevetiden til Legend. Hvorfor kommer ikke den samme kritikken mot Desire? Er den virkelig bedre på dette? Samme kritikken er absolutt til stede, men det er ikke annet å forvente av batteriet egentlig... Med moderat bruk gjennom en dag (ca 5sjekkinger av facebook, 10mailer pushet inn, 1 besvart, 7sms, twittersjekking og værsjekking) Før jeg puttet telefonen i laderen den kvelden (16timer oppetid) var batteriet fortsatt på 90% !!! Men ved mer krevende bruk, prosessor på full trottling (altså krevende oppgaver), lys skjerm, mye pushing av mailer å musikklytting å slikt så kan batteriet fort være tomt før man legger seg... Alle som har en slik telefon vet og forventer ikke annet en at den må stå i ladderen hver natt... Endret 23. april 2010 av Tore Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Mange som klager på batterilevetiden til Legend. Hvorfor kommer ikke den samme kritikken mot Desire? Er den virkelig bedre på dette? Samme kritikken er absolutt til stede, men det er ikke annet å forvente av batteriet egentlig... Med moderat bruk gjennom en dag (ca 5sjekkinger av facebook, 10mailer pushet inn, 1 besvart, 7sms, twittersjekking og værsjekking) Før jeg puttet telefonen i laderen den kvelden (16timer oppetid) var batteriet fortsatt på 90% !!! Men ved mer krevende bruk, prosessor på full trottling (altså krevende oppgaver), lys skjerm, mye pushing av mailer å musikklytting å slikt så kan batteriet fort være tomt før man legger seg... Alle som har en slik telefon vet og forventer ikke annet en at den må stå i ladderen hver natt... Ja. Og om natten sover man,eller?? B) Endret 23. april 2010 av Jofa Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er det bara til å bytte ut det orginale minnekortet på 4 GB og kjøpe et på Feks. 16GB. Ønsker et større minnekort. Er det noe som går tapt? Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er det bara til å bytte ut det orginale minnekortet på 4 GB og kjøpe et på Feks. 16GB. Ønsker et større minnekort. Er det noe som går tapt? Ikke noe problem. Bare kopier alt fra det ene kortet over til det andre! PS. Nå kommer 32GB microSD snart! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 "Med Google 2.1" her burde det stå Android 2.1? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har nå hatt HTC Desire i to uker. Første touchmobilen min, og er imponert!!! Fantastisk kjapp, utrolig god skjerm, bra utvalg av apps. Har hatt ett " heng " når jeg prøver å administrere apps, men nytt ( gratis ) app fikset det. Storfornøyd! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 er den kronglete å ha med seg rundt, med tanke på at den er så stor? har sett hvor bra kritikk den han fått og vurderer sterk denne telefonen, først bestilte jeg HTC lengend men så den hadde fått fattig kritikk så avbestilte den igjen, gjorde jeg et dumt valg? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 bestilte denne tidligere i dag. Gleder meg skikkelig til den kommer : D prisen var på ca 3800 inkludert frakt hos elkjøps nettbutikk. Syntes det høres litt negativt ut at skjermen er svak i sollys, men det vil vel gå bra Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Screen Protector og Silicon Skin Case til HTC Desire kan kjøpes på www.teleboden.no Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Har bestilt en Desire fra Tele2 idag, kommer over helgen! Det skal bli så spennende, har sett på YouTube og de fleste reviews`ene på nettet... Synd at jeg må vente til over helgen! Tiden kommer til og gå så utrolig sakte! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Noen flere som har hatt problem med å "starte" radioen? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har dere testet Blackberry 9000 bold? Lurer på å kjøpe, hvor kan jeg kjøpt og hvor mye koster den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg