HTC-fan Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Her er min liste over de programmene jeg ikke klarer meg uten fra android marked: Astro File manager - Filbehandling, installere, avinstallere program 3G Watchdog - Overvåker 3G trafikken din eBuddy - MSN, Facebookchat, osv My settings - Alle de viktigste instillingene på en plass Shazam - Finner ut hva sangen som spilles heter SwiFTP - Ftp serverprogram Tv-Guide - Viser hva som går nå, regnering innen film, serie, sport, osv MixZing music player - En bedre og mer oversiktlig musikkspiller Smooth calender - Kalenderwidget som viser 3 avtaler mot 1 på den ordinære Audio manager - Widget for styring av all lyd på tlf Weather widgets (yr.no) - 13 widgets med vær og klokke med yr.no i bakgrunn Backgrounds - 1000vis av stilige bakgrunner til tlf din Slideit Keyboard - Tastatur hvor man stryker fingeren over tastene for å danne ord. Better Cut - For å endre ikonene dine, må ha icon pack fra better android for å fungere Alarms - Alarm hvor man kan legge til uenderlig mange alarmer og bruke mp3 som toner Taskmanager - Program som gjør at man kan avslutte program som ikke brukes for å fri opp minne. Sider for gode tips og brukeromtaler: www.Androlib.com www.androidtapp.com Hvis det er noen som trenger tips om andre programmer innen andre områder er det bare å spørre. Har prøvd en god del av applikasjonene på markedet og kan komme med gode råd. Hva er dine favoritter? Endret 16. april 2010 av HTCfan Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hvis det er noen som trenger tips om andre programmer innen andre områder er det bare å spørre. Har prøvd en god del av applikasjonene på markedet og kan komme med gode råd. Hva er dine favoritter? Hei HTC Fan! Flott at du tilbyr hjelp til oss som er litt "nybegynnere". Har du funnet noen program som kan hjelpe deg til å holde orden på fødselsdager og som varsler om disse med f.eks. lyd. Gjerne også de som ligger på Facebook. På forhånd takk for hjelpen! Endret 16. april 2010 av Jofa Lenke til kommentar
HTC-fan Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Hvis det er noen som trenger tips om andre programmer innen andre områder er det bare å spørre. Har prøvd en god del av applikasjonene på markedet og kan komme med gode råd. Hva er dine favoritter? Hei HTC Fan! Flott at du tilbyr hjelp til oss som er litt "nybegynnere". Har du funnet noen program som kan hjelpe deg til å holde orden på fødselsdager og som varsler om disse med f.eks. lyd. Gjerne også de som ligger på Facebook. På forhånd takk for hjelpen! Jeg bruker den innebygde kalenderen, men ikke ved å legge inn innføringer via my calender. Mitt råd er å bruke googlekalenderen og synkronisere denne mot telefonen. Legger ved en guide på hvordan du bruker googlekalenderen for å legge inn facebookbursdagene. Håper dette hjelper deg. Som widget for kalenderoppføringer bruker jeg Android Agenda Widget, Calwidget er også dugelig, men liker agenda bedre. Håper dette hjelper deg, er det noe mer du lurer på er det bare å spørre. Skal svare så godt som mulig. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 3banana - bra notatprogram HTC_IME mod - standardkeyboard med smileys, speech-to-text og mer. Lookout - virusbeskyttelse m.m. Music Junk - finn og last ned musikk. Silent Boot - start tlf uten oppstartlyd Anbefaler å ikke bruke taskiller for å spare minne/batteri, fordi du sparer det ikke og bare tuller opp tlf når du gjør det. Lenke til kommentar
danny007 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 hvordan får jeg lastet ned program til mobilen? får ikke til dette jeg. hhe Lenke til kommentar
Moss_Mobilverksted Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) hvordan får jeg lastet ned program til mobilen? får ikke til dette jeg. hhe Det e flere måter å gjøre dette på blant annet kan du på telefonen din gå inn på android market å søke opp de programene du vil ha. om du vil gjøre det lettere, så får du på androidmarket søker på "barcode scanner" å laster ned den som "ZXing team" har laget. instalerer den å åpner programet. da starter kameraet opp. Da kan du søke i eks. google etter programene du skal ha får så å finne et "bilde" av en strekkode. da holder du kameraet over det bilde å vips du får en direktelink som du laster ned programet. En typisk slik strekkode ser slik ut: Endret 16. mai 2010 av DJ_DiABlo Lenke til kommentar
ugl1 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Vil anbefale applikasjonen Lite Setting Profiles som du finner på Marked. Jeg har satt opp programmet slik: Når jeg kommer innenfor dekningsområdet til mobilsenderen jeg henger på her hjemme aktiveres WLAN og ringevolum skrues på max. Med en gang jeg beveger meg utenfor dekningsområdet til senderen skrues WLAN av og ringevolum reduseres. Når jeg kommer på jobb skrues WLAN på, og av selvfølgelig igjen når jeg forlater jobben. På denne måten reduseres det unødvendige batteriforbruket. Kjempebra applikasjon! du kan også sette den opp til å gjøre andre ting. Lenke til kommentar
Line_InnleggNO Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hei alle dere som er inne på Androidprogram Jeg har hatt store problemer med mobildata på min samsung spica. Nå vet jeg at dere har snakket om HTC mobiler her, men lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg. Jeg er stadig inne på mobildata på mobilen min, og har gjort alt for at dette skal stoppe, pga skyhøye priser på mobilregningen, har selv aldri vært inne på mobildata med telefonen min, bare på wi-fi nettverket. Men har snakket med samsung om dette, og de bad meg laste ned ANPdroid fra Androidmarket. Så det har jeg da gjort, men denne ser ikke ut til å fungere. Når jeg har lastet den ned, så står det en "knapp" med 3G/EDGE/GPRS som jeg har slått av, men hun jeg snakket med på samsung sa at når den er slått av, skal den lyse rødt. Det gjør den ikke, det er bare et symbol som står og blinker som bevis på at den jobber med å slå seg av. Når det er sagt så har den gjort slik i hele dag! Lastet ned applikasjonen klokka 2 i dag, og har vært på wi-fi nettverket helt siden for at den skal bli ferdig. Har prøvd å avinstallere applikasjonen og laste ned på nytt, men samme skjer. Så, er det noen som har prøvd denne? Har prøvd og lest litt på nettet om dette, men er ikke alt jeg skjønner når mesteparten står på engelsk På forhånd, takk Lenke til kommentar
Prippz Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Oo.k line her er greia at android er paa nett eller ikke de er bare lagd saann. det som dama ifra samsung sa blir random ettersom du modifiserer telefonen din, saa den originale os blir overkjort av andre styringer. min er paa hele tiden. men d er jo android, jeg bestemte meg for en nett telefon. i norge har vi ett noe kaotisk nett som bytter pakke data handler osv. tror du maa bare leve med 3g merket. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hei alle dere som er inne på Androidprogram Jeg har hatt store problemer med mobildata på min samsung spica. Nå vet jeg at dere har snakket om HTC mobiler her, men lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg. Jeg er stadig inne på mobildata på mobilen min, og har gjort alt for at dette skal stoppe, pga skyhøye priser på mobilregningen, har selv aldri vært inne på mobildata med telefonen min, bare på wi-fi nettverket. Men har snakket med samsung om dette, og de bad meg laste ned ANPdroid fra Androidmarket. Så det har jeg da gjort, men denne ser ikke ut til å fungere. Når jeg har lastet den ned, så står det en "knapp" med 3G/EDGE/GPRS som jeg har slått av, men hun jeg snakket med på samsung sa at når den er slått av, skal den lyse rødt. Det gjør den ikke, det er bare et symbol som står og blinker som bevis på at den jobber med å slå seg av. Når det er sagt så har den gjort slik i hele dag! Lastet ned applikasjonen klokka 2 i dag, og har vært på wi-fi nettverket helt siden for at den skal bli ferdig. Har prøvd å avinstallere applikasjonen og laste ned på nytt, men samme skjer. Så, er det noen som har prøvd denne? Har prøvd og lest litt på nettet om dette, men er ikke alt jeg skjønner når mesteparten står på engelsk På forhånd, takk Hei Line, Har prøvd å hjelpe deg før uten hell, men her er en "steg-for-steg" på hvordan du skrur av dataroaming på en Android-telefon: Android 1.5/1.6: Innstillinger -> Trådløse nett -> Mobile nettverk -> Fjern hake for ”Dataroaming” Android 2.1: Her er prosessen den samme som på Android 1.6, men du kan i tillegg trykke og holde på hovedstrømtasten til det kommer opp en menyliste. Siste punkt på denne listen er ”Mobilt nettverk”. Trykk her for å deaktivere all mobildata på en enkel måte. Slik skrur du av dataroaming Tror du allerede har forsøkt dette, og da er det nok en applikasjon som overstyrer innstillingene. Men Prippz har et poeng; Android-telefoner er beregnet på bruk av datatrafikk.. (på samme måte som iPhone). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå