OHJohansen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Her er video og bilder fra vårt første møte med de nye modellene. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Har en Samsung LED-TV. 7-serien. Gir den nye 3D-tv'en bedre bildekvalitet enn vanlig LED TV? Lenke til kommentar
OHJohansen Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hei. Sånn av det jeg fikk sett på de virket bildekvaliteten nokså lik de vanlige LED-modellene, bortsett fra at sortnivået så litt bedre ut. Men dette skal vi se nærmere på når skjermene er i hus og klare til testing. Endret 19. april 2010 av Ole Henrik Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Dessverre ma jeg si meg skeptiskt til 3d tvn med ekstra briller. Alt for dyrt nar det kommer og det er jo 1generasjon 3d tvr som kommer til oss . Greit det har vart testet og brukt siden 70talet pa kinoer osv.. Na blir dette lite bilde i forholdt og lite testing ang 3d i sma tvr.. Orker ikke sikfte. Men det som er inntresant er prosjektorer med 3d til hjemmebruk.. Det har jeg mere trua pa og det skal has. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Når kommer disse 9000 seriene til salgs i norge? Og hva kommer prisen til å ligge på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg