Joachim_F Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 En gal ape vil ta over verden, men stoppes av en hund og en kanin-ting. Les hele saken Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Koster 225 kroner til ps3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Spilt endel inatt og stor koser meg med PS3 utgaven. Kontrollerne sitter som et skudd og det passer meget bra å spille med en håndkontroller. Historien er hysteriskt,voice actinga er til tiden jævla bra og en får lyst til å spille mer selv når en står fast og nesten klikker i vinkel.... 9 av 10 for min del! Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Nice, skal kjøpes til PC når sesongen er ferdig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Denne episoden har foreløpig vært utrolig bra og forfriskende. Det å kunne se inn i fremtiden og løse gåter på den måten er veldig artig. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hvorfor kommer ikke dette episode basert til 360? Når vi får alle 6 episodene(?) i en slump mister det litt av sjarmen syntes jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Rundet episoden nå nettopp. Utrolig bra. For min del tror jeg faktisk dette er den aller beste episoden, og jeg har spillt alle. Elsker humoren, lo høyt flere ganger. Og den nye måten å styre på funket overraskende bra. Blir 9/10 fra meg, og jeg gleder meg STORT til neste episode! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hvorfor kommer ikke dette episode basert til 360? Når vi får alle 6 episodene(?) i en slump mister det litt av sjarmen syntes jeg. Jeg vil tro at Sony har ordnet en midlertidlig headstart med Teltale og at X360 får dette også etterhvert. Noe annet ville jo bare være rart.. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Høres fantastisk ut dette! Gleder meg til å prøve det. Telltale er virkelig i siget om dagen. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 En gal ape vil ta over verden, men stoppes av en hund og en kanin-ting. Noen som ropte? Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg stusser over at Telltale ikke ser verdien av XBL. Omsetningen der er mer enn dobbelt så stor som på PSN sist jeg sjekket, og ved å lansere hver episode for seg til en 'hyggelig' pris (800msp) burde jo dette bli en kjempesuksess. Men igjen, det meste av det Telltale foretar seg økonomisk virker ustabilt. Jeg mistenker at Max styrer Telltale. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Nå har vel både sesong 1 & 2 kommet på XBL, så om de fikk en hel del penger av Sony, så burde de nok kunne kalkulere ganske bra hvor mange spill de må selge for å tjene mer enn de gjorde før. Er det noe Telltale har kontroll på så er det penger virker det som. Nå ansetter de vel enda flere folk igjen også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå