Citus Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er det noen som også har problemer med å finne servere osv? Hver gang jeg prøver å fast playe så finner den ingen servere..og hvis jeg prøver og finne noen manualt så er -alle- fulle..(jepp jeg har skrudd på at den skal ikke finne tomme eller fulle servere! så hva gjør jeg nå? er det noen andre som har dette problemet? Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er problemer på 360 også, eller det var det i hvertfall i går kveld/natt. Ofte kom jeg inn på brett hvor det var bare 4-5 spillere. Ene gangen kom jeg inn på Rush hvor det var bare 1 annen, og han var på samme lag! Lenke til kommentar
Citus Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Hmm skulle ønske det hadde vert fler folk som hadde sett dette problemet :S Men det er jo drit rart, jeg kan fortsatt ikke finne muligheten til å sette på play now..(fast play) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 samme problemet her, jeg endre opp med å prøve noen fulle servere (siden all er visst ikke fulle likvel) eller så tar jeg en server med svært få i, etter ca 10 min er serveren stappfull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå