mcgroven Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Utfordrende rollespill blir muligens gitt ut her i gården også. Les hele saken Lenke til kommentar
onelordavengers Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Utfordrende rollespill blir muligens gitt ut her i gården også. Les hele saken Jeg er en av de som har importert spillet, men dette er absolutt gode nyheter! Demons Souls er absolutt et spill alle hardcore gamers burde teste ut:) for en vanskelighets grad, for en atmosfære! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Skulle til å kjøpe det fra Canada da jeg snublet over en som solgte det brukt her så da kjøpte jeg det fra han istendenfor men veldig bra att det nå kanskje kommer til våre breddegrader på en lettere måte. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Nok et eksempel på markedsføringsstrategi som tyder på at de ansvarlige for dette innen spillbransjen vet svært lite om produktene de jobber med. Samtidig som all slags møkkaspill basert på filmlisenser, kjendiser og spin-offs renner inn over kontinentet så ser man at et av de beste spillene som ble laget det året ikke blir prioritert med en utgivelse. Så, altfor lang tid senere når de fleste som var interessert i spillet allerede har kjøpt importerte kopier, får man ut fingeren i tro på at det går an å skrape inn noen kroner til. Patetisk. Det er selvfølgelig kun positivt at flere kommer til å spille Demon's Souls som et resultat av den europeiske utgivelsen, den kommer bare så altfor sent, og sjelden har det vært mer ufortjent. Lenke til kommentar
Noxxy Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 På tide! Selv kjøpte jeg og en kamerat det på dustinhome for å se hvor lang tid det vil gå før vi dryler hele spillet mettfjors! Men so far so good (kan nevnes at jeg bare har rundet første boss, og dødd 1 gang foreløpig). Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 virkelig på tide at dette fantastiske spillet kommer til europa, personlig importerte eg det for eg orket ikke å vente på en usikker europeisk utgivelse. håper bare at det ikke blir noe bedre med den europeiske versjonen for då blir eg bare fristet til å kjøpe den og Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg kjøpte spillet fra Gamezone.no for drøyt 2 mnd sia Lenke til kommentar
tmespe Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Good news everyone!Bedre sent enn aldri hvertfall. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Atlus har jo alltid vært noe snåle når det gjelder hvor de slipper ut spillene sine. MegaTen spillene på ds har jo bare blitt sluppet i Japan og NA selv om de er konge spill, dog ikke for alle. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 I så fall, gled deg til NG+. Da får du kjenne den nye standarden for smerte og følelsen av å miste 45000 souls i ett angrep med full HP. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Atlus har jo alltid vært noe snåle når det gjelder hvor de slipper ut spillene sine. MegaTen spillene på ds har jo bare blitt sluppet i Japan og NA selv om de er konge spill, dog ikke for alle. De er lite konsekvente på om de slipper spillene utenfor NA eller ikke, men de fleste større titlene fra senere tid, som Nocturne/Lucifer's Call, Digital Devil Saga 1 og 2, Persona 3 og 4 og det ene Devil Summoner-spillet (men ikke nr. 2!), er alle kommet ut i Europa. Derfor forstår jeg ikke hvordan de preserte å sette seg ned med Demon's Souls uten å skjønne at dette var et eksepsjonelt godt spill som burde ha en så vid distribusjon som mulig. For meg er det like selvfølgelig at DS burde kommet til Europa som Super Mario Galaxy eller Mass Effect. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå