Nielsen75 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg ser ikke helt poenget med å trekke DRM inn i dette temaet som kun har med gratis ekstramateriale å gjøre. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ok, glem hele posten min om DRM, da... Poenget er at det tidligere ikke har vært en eneste UbiSoft-tråd uten at DRM har blitt tatt opp. Innlegget var skrevet med glimt i øyet, men det kommer ikke alltid like godt frem når man skriver dessverre Poenget mitt vil uansett alltid være det samme: Dette er en POSITIV følge av at man har innført DRM/online-krav. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Oslo72, mange har da lansert gratis materiale til spill uten DRM før så hvorfor skulle dette plutselig bli nødvendig? Og DRM, iallefall på spill interesserte fora som dette, blir tatt opp fordi det er noe vi bryr oss om. Er det noen som egentlig har brukt noe av det som kommer ut? Nye våpen har jeg ikke noe behov for, med mindre de faktisk legger ut noe som er bedre enn det som allerede er det. Selv går det nesten utelukkende i Five-Seven og MP5/M4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå