VEH_InnleggNO Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ubisoft vil slippe godsaker til snikespillet ukentlig. Les hele saken Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Dette lyder da gromt nok. B) Lenke til kommentar
Vertical Limit Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Endelig noen som slipper ut ekstramateriele til spill gratis Tror jeg kjøper spillet på mandag eller tirsdag B) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Tja, ekstra våpen i ett snikespill? I ett skytespill, gjerne, i ett stealth spill? Meh, gi heller gadgets, brett (yay!). Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Tja, ekstra våpen i ett snikespill? I ett skytespill, gjerne, i ett stealth spill? Meh, gi heller gadgets, brett (yay!). Det er jo ikke klassifisert som et snikespill lenger, men et tredje-persons skytespill med snikeelementer (av gamers anmelder) Mark & execute fjerner dog hele poenget med spraying Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Tja, spørs hvor mange som kommer og om du har hatt mulighet å slå en ned med nevene det ;P Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sant nok, men i de forrige spillene kunne du ofte like gjerne legge deg ned og dø hvis det kom til heavy skuddveksling, men med dekkesystemet osv går det kanskje mye bedre nå Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 håper at det gode gamle spies versus mercenaries kommer tilbake, Splinter Cell er ikke det samme uten... Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 håper at det gode gamle spies versus mercenaries kommer tilbake, Splinter Cell er ikke det samme uten... For så vidt ingen dårlig idé, selv om jeg personlig ikke tar det så tungt. Jeg fikk det aldri helt til, syns det var steike vanskelig egentlig. Klarte (som regel) ikke å unngå å bli sett som spy, og så aldri noen spies når jeg var merc...Hadde mekanikken vært likere selve spillet kan det nok hende det hadde vært annerledes, jeg følte alltid at SvM virka for mye som et annet spill. Fikk aldri Splinter Cell-feeling av det, selv om det for så vidt var artig Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 håper det bare ikke er det som fulgte med i limited edition :o, blir så urettferdig hvis alle skl få det som andre har betalt ekstra for Lenke til kommentar
Instaney Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 håper det bare ikke er det som fulgte med i limited edition :o, blir så urettferdig hvis alle skl få det som andre har betalt ekstra for Nei det hadde vært litt for teit :s Savner Spy vs Mercs, men multiplayeren her var jo litt morsom for det om Men Face off..den va litt teit. Idêen var god. Men så små trange baner. Fullt av respawnende vakter og du blir plassert helt random midt mellom dem :s Daua felre ganger pga jeg spawna på en vakt og to >< Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kryss i margen!!! 11 innlegg i en UbiSoft-tråd uten at det er nevnt DRM! Sånn, da var det gjort... Dette er jo ett av eksemplene hvor en rimelig heftig DRM kan benyttes til noe positivt! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Oslo, lyst å forklare hvorfor dette ikke kunne gjøres uten kraftig DRM? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 I grunnen ikke Synes bare det er flott at man kan se eksempler på at man faktisk bruker DRM til noe annet enn BARE trøbbel... selvfølgelig kommer sikkert disse tilleggene også ut på piratbukta, men det blir uansett mer og mer pes med piratkopier. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Endelig noen som slipper ut ekstramateriele til spill gratis Håper du mener konsoller nå. PC har alltid hatt det. Mark & execute fjerner dog hele poenget med spraying Spraying har aldri vært et spesielt aspekt i Splinter Cell. M&A er mer som en belønning for at du sniker deg rundt. Kryss i margen!!! 11 innlegg i en UbiSoft-tråd uten at det er nevnt DRM! Sånn, da var det gjort... Dette er jo ett av eksemplene hvor en rimelig heftig DRM kan benyttes til noe positivt! Hvorfor nevne DRM på et spill som til nå bare er tilgjengelig på 360? PC kommer 30.april. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har aldri tidligere vært noe problem å kritisere noe som kommer, så ser ingen grunn til hvorfor man ikke skulle ha mulighet til det nå... Jeg klager allerede nå over at 1. og 2. juledag kommer på en lørdag/søndag i år - og ser ikke noen grunn til å vente til romjula med å klage... Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du finner flere tråder om Ubisofts DRM å klage i. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vel - kan vel presisere ennå mer nøyaktig da at jeg IKKE er av de som klager over DRM. Lese tråden på nytt? Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har aldri tidligere vært noe problem å kritisere noe som kommer, så ser ingen grunn til hvorfor man ikke skulle ha mulighet til det nå... Jeg klager allerede nå over at 1. og 2. juledag kommer på en lørdag/søndag i år - og ser ikke noen grunn til å vente til romjula med å klage... Vel - kan vel presisere ennå mer nøyaktig da at jeg IKKE er av de som klager over DRM. Lese tråden på nytt? ? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvilket språk foretrekker du at jeg bruker for at du skal forstå? Jeg har ikke vært negativ til DRM på noen av trådene jeg har postet innlegg på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå