Kebab GUD Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Ingenting slår en originalbil er allt man trenger å si! Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 jaja.. Er vel jeg som er unormal her da Og trives med det 8) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Når man må bruke brekket for å få til slikt har man virkelig kjøpt feil bil... Ja, man kan da ikke frivillig kjøpe seg en bil med forhjulstrekk (feilhjulstrekk) Lenke til kommentar
SoW Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Men jeg syns det blir feil å kalle BMWr kebab tralle, kall den heller heller kebab racer ;p Enig med at det er feil å kalle BMW kebab tralle, men liker ikke BMW noe særlig. Det er en ganske så oppskrytt bil Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Så du syns BMW er oppskrytt? Skjekk ut den nye 5 serien, den knuser Audi A6 og Mercedes E klasse! Bare les alle testene, dessuten, BMW har bestg kjøre egenskaper av alle tyskerene (alle, Audi,BMW og Mercedes) Lenke til kommentar
SoW Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Så du syns BMW er oppskrytt? Skjekk ut den nye 5 serien, den knuser Audi A6 og Mercedes E klasse! Bare les alle testene, dessuten, BMW har bestg kjøre egenskaper av alle tyskerene (alle, Audi,BMW og Mercedes) Audi, Mercedes, og BMW.. Like oppskrytt alle de 3tyskerne.. Det begynner å bli så mye av Audi, og Mercedes nå, prisene synker.. Men når det kjelder BMW ligger prisen fortsatt ganske høy... Uansett, jeg liker Japanske biler bedre en Tyske biler.. Sorry, but that`s me Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 hehe Japser er ikke gærne biler, selv er drømme bilen en Lexus, IS200 kansje? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 vet dere hva som er morsomt .. folk sier at denne bilen er en kopi av denne bilen men den første bilen (Lexus GS300/Toyota Aristo) kom før den siste bilen (Mercedes-Benz E-class) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 http://www.turbocharger.co.uk/images/rs-co...orth-2wd-03.jpg <-- får ereksjon av å høre en cossie-motor på 400 gamp. fisefin er den og. et par måneder til så har jeg en glx.. helt lik som den du ser på bildet, bortsett fra cossie-motoren da, men 150 hester skal vel holde foreløpig. liker ikke sånne overstyla biler.. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Men det er STOR forskjell på overstyla bila og litt småstyla.. For å få den heftige looken liksom. Noen liker biler med guffe i, noen liker biler som er tøffe, noen fine, noen mellomting, og noen gir faan i hvordan bilen ser ut. Jeg er av den gruppen som liker biler som er heftige og gromme å se på. Ikke nødvendigvis all disse gampene under panseret, eller ha den grommeste lyden. Å sette i den feiteste dumpventilen er like harry som å overstyle en bil, etter min mening. Man er da sykelig opptatt av å bli sett og hørt for alle penga... Idag så jeg faktisk en _fin_ og _ustyla_ _bmw_. Første gang på lenge!. Må være rundt 2001+ modell. Men alt under det synes jeg fortsatt ikke er tiltrekkende. De gamle bilene blir litt bedre med noe styling, men det utgjør ikke så mye. Det er så sykt mange bmw'er på de norske veiene. Audi, er jeg enig i er en luggum bil. Har jeg hatt nok penger, hadde jeg gått for Audi.. VW har en bil som går an. Golf, men det er også veldig mange av dem dessverre. Ser at mange driver å blander inn svært mange luksuriøse biler, men det er i hovedsak ungdomsbiler tråden skulle handle om, biler som normalt er oppnåelig, ikke drømmebiler... vesentlig forskjell. Ungdomsbiler - drømmebiler , fatter forskjellen? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg fatter ikke hva folk skal med; Audi, BMW, VW og MB... er ikke no fine biler spør du meg! styla eller u styla.. Nei, de bilene får de holde for seg selv. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg leste ikke igjennom alt her, men jeg kan tenke meg at det er akkurat det samme pisset som i andre forumer med at hvis en bil har litt modifikasjoner eller styling er det rånebil. Det er forskjell på en 240 som sleper seg framover, kostemalt med matt bengalakk, enn en sweeet Honda S2000 med et skammelig fett Veilside bodykit, Spoon motor osv. som virkelig er forseggjort! Og når folk begynner med "Fast and the furious wannabe", fantes det ikke styling, japsebiler / "riskokere", eller store dekaler FØR Fast and the furious? Jo, det gjorde nemlig det.... For å sitere en kar; Ble så lei alle som slakta Fast&Furious 1. Blir sikkert slik med nr 2 også. Men det fean meg ikke noen dårligere handling i Fast&F enn det er i James Bond eller XXX. Men med en gang det er en film som apelerer til ett spesielt miljø så kommer alle skjønne-seg-på folk for å fortelle hvorfor filmen er så dårlig. Men det er selvsagt grenser for hvor mye styling man skal ha, et bodykit og en vinge er helt okey, men da bilen begynner å ligne litt mer på et romskip enn en bil har det blitt for mye. Og hvem sier at riskokere er "all show, no go"? Er det derfor japsebiler er de mest populære tuning bilene? Og at du f.eks på en supra kan øke effekten til nesten det dobbelte ved å øke turbotrykket og justere forgasseren? Rice, and more rice... and i like it! Og ja, det er samme veilside kit som den rosa S2000'en i 2 Fast 2 Furious Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Og hvem sier at riskokere er "all show, no go"? vet ikke jeg .. hvem sier det? Rice-biler er "all show, no go" .. men det betyr ikke at alle japanske biler er det .. men Rice biler er det! skjønner du! .. "tøffe" biler (og bruker tøffe løst) med små motorer .. = Rice! skjønner du! og når det gjelder "The Fast and the furious" og enda lamere "2 Fast 2 furious" så har jeg dette å si .. de er latterlige! tilogmed flere riceboys jeg kjenner er enig! ... de filmener er virkelig "all show, no go" (go er da altså Historie/spenning) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 85% av alle styla biler som kjører rundt, er eldre bilmodeller, som skal se ut som nye bilmodeller/racing utgaver. Vel... 1. Har man ikke råd til ny bil, så få deg en bedre jobb. 2. Det blir aldri noen racing bil med bare plast... Lenke til kommentar
eab Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 de filmener er virkelig "all show, no go" (go er da altså Historie/spenning)jeg likte yenkoen og hemi challenger'n jeg 2. Det blir aldri noen racing bil med bare plast...Sant nok, og uansett så er corvette den tøffeste tupperwarebilen som finnes Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Og hvem sier at riskokere er "all show, no go"? vet ikke jeg .. hvem sier det? Rice-biler er "all show, no go" .. men det betyr ikke at alle japanske biler er det .. men Rice biler er det! skjønner du! .. "tøffe" biler (og bruker tøffe løst) med små motorer .. = Rice! skjønner du! og når det gjelder "The Fast and the furious" og enda lamere "2 Fast 2 furious" så har jeg dette å si .. de er latterlige! tilogmed flere riceboys jeg kjenner er enig! ... de filmener er virkelig "all show, no go" (go er da altså Historie/spenning) Har ordet riskoker utviklet seg til noe negativt nå da... herregud Før kalte vi japsebiler for riskokere, men nå er det da rånebiler med små motorer? Hm, jaja Og ja, jeg har ikke sagt et ord om at Fast and the furious er bra / dårlig, jeg sa at alle tullingene som sier at styla biler er wannabe-Fast and the furious burde finne ut at det fantes styling, trimming, NoS, og dekaler før filmen... Arctic: Det høres ut som du snakker om rånere som styler gamle biler altfor mye? Ja, det er teit. Men nå er det ikke sagt at en gammel bil, f.eks en 2'er Golf kan være forseggjort. Dra på et VW-Audi treff og du ser 100-vis av strøkne 2'ere... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 er du blind .. jeg sa Rice .. ikke riskokere eller japsebiler .. RICE! .. som i Riceboys! RICERS! osv! det er de som er all show and no go! Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Ja? Snakker med andre bilfolk, riskoker, rice osv. blir brukt om hverandre. Men det nytter aldri å snakke bil på et data-relatert forum, er altfor mange "forståsegpå" folk som tror de har peiling... synd, men sånn er det. Men hvis noen vil snakke bil med folk som vet hva de snakker om; http://www.bilforumet.net Lenke til kommentar
SoW Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Men det nytter aldri å snakke bil på et data-relatert forum, er altfor mange "forståsegpå" folk som tror de har peiling... synd, men sånn er det. TrueTrue Lenke til kommentar
RIP Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 eeeh, hvofor skal ikke folk på Hw.no ikke ha peiling på bil? hva får deg til å tro at jeg ikke er på bilforumet? hadde jeg gitt et mer seriøst svar hvis jeg hadde svart på bilforumet enn hw forumet? En grunn til å spørre her en kanskje fordi at personen som spurte ikke vet om bilforumet, eller fordi at det er veldig mange arrogante personer på bilforumet(rdl, ascona osv) k-dog er kanskje ikke så snill?, men 2 mot 1 feigt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå