DraZeN Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det teiteste jeg vet det er folk som setter biltyper i båser! F.eks BMW = Kebabvogn , pakkisbil ! Toyota = japsebil osv and the story goes on! Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Toyota er jo jappsebil.Ikke for at det er en haug med kriminelle jappser som råner rundt i Oslo men for at det er en Japansk bil! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg vet hvorfor det kalles japsebil! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det finnes ikke kriminelle "japser". Men det finnes kriminelle vietnamesere. Japanere driver ikke med slikt dritt Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det finnes ikke kriminelle "japser". Men det finnes kriminelle vietnamesere. Japanere driver ikke med slikt dritt Neida, jeg har selv vært i tokyo, og der er alle lovlydige... finnes ikke noe mafia der heller Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 snakker om japanere her. Faktisk så eg en dokumentar om den økende volden i japan men forsatt er japan en av de minst kriminelle landene i verden. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det finnes ikke kriminelle "japser". Men det finnes kriminelle vietnamesere. Japanere driver ikke med slikt dritt Neida, jeg har selv vært i tokyo, og der er alle lovlydige... finnes ikke noe mafia der heller japanske mafiaen er jo de kuleste i verden .. PS: japan er ikke noe engleland hvis det er det dere tror .. (dette går direkte til SnowDOG_) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Si det til han som lagde dokumentaren eg så. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Det ble diskutert tidligere om en bil er sportsbil eller ikke.. Er Smart roadster en sportsbil da??! Den omtales jo som en sportsbil http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67745 Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 corvette roadster e-type serie1=über 1337 sportsbil! jeg har talt Lenke til kommentar
RIP Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 corvette roadster e-type serie1=über 1337 sportsbil!jeg har talt ok, jeg har hørt mye rart, men hva i helvettttte er det? en corvette ramme med et etype chassi på? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 corvette roadster e-type serie1=über 1337 sportsbil!jeg har talt ok, jeg har hørt mye rart, men hva i helvettttte er det? en corvette ramme med et etype chassi på? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Crovettes er rå! De fleste amerikanske biler er kule. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Crovettes er rå! De fleste amerikanske biler er kule. poenge er at etype er jaguar! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 e-typen har tilogmed ENDA lengre panser så hvordan de får det til å virke vet ikke jeg, fatter heller ikke at noen gidder det er jo mye letter å kjøpe en original E-type enn å lage en sånnen ting men å lage en AC cobra på ei corvette ramme er tingen skrev chassi istedet for ramme Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Bildiskusjon er :woot. Jeg bare lurer på en ting: Hvorfor driver alle å sier at BMW er "kebabtraller" osv? Har dere noen gang prøvd en BMW? de har så mye bedre kjøre egenskaper, enn Audi og Mercedes til sammen! ( og det orginalt!). Kansje BMW kjøres av mange utlendinger, men hva så? Det har ikke dere en dritt med! Og angående styling, det er harry ! Amcar Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Bildiskusjon er :woot. Jeg bare lurer på en ting: Hvorfor driver alle å sier at BMW er "kebabtraller" osv? Har dere noen gang prøvd en BMW? de har så mye bedre kjøre egenskaper, enn Audi og Mercedes til sammen! ( og det orginalt!). Kansje BMW kjøres av mange utlendinger, men hva så? Det har ikke dere en dritt med! Og angående styling, det er harry ! Amcar Jeg sier akkurat hva jeg vil Calibra ble jo også omtalt som kebabtralle i en tidligere post her Har ikke pr dags dato sett en utlending i en calibra. Nei kanskje jeg ikke har noe med at mange utlendinger kjører bmw. Men det _er_ faktisk et faktum at det er veldig mange utlendinger som gjør det. PÅ akkurat samme måte som at du forbinder styling med harry, noen andre forbinder bmw med utlendinger samt at bmw er et populært stylingsobjekt Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Calibra har jo ikke en gang kjøre egenskaper Så forresten en Calibra i byen i dag, som en fjortiss kjørte (les: ungdom, råner...) som skulle tøffe seg da vettu, så tok han en (smart?) brekksladd ut i veien, og sneia en BMW touring, skulle ønske han kræsja Men jeg syns det blir feil å kalle BMWr kebab tralle, kall den heller heller kebab racer ;p Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg så et skjeldent skue i dag. Det var en eller annen "sportsbil" så ut som en ricer, som føk forbi her med tilhenger(!) og det sinnsykt svære lasset med planker Lenke til kommentar
eab Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Så forresten en Calibra i byen i dag, som en fjortiss kjørte (les: ungdom, råner...) som skulle tøffe seg da vettu, så tok han en (smart?) brekksladd ut i veien, og sneia en BMW touring, skulle ønske han kræsja Når man må bruke brekket for å få til slikt har man virkelig kjøpt feil bil... Ingenting slår en originalbil som lager doble svartspor i både 1. og 2. gir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå