JoaJoa Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 I steden for å snakke offtopic i den andre tråden så fortsette man her om det er nok interesse.. Im ready for fight Kebab gud: Sa jeg at bmw 318 har behov for vinge.. NEI Jeg nevnte ikke en jævla bil, så ikke begynn å blås deg opp foran meg nei :wink: å btw kebeb, hvilken bil har du? Du har vel ikke tilfeldigvis en ford, eller ikke noen bil i det hele tatt? Eller en som kjører pappas bil? Og til dere andre som ikke tåler biler med styling, eller kritiserer andre ungdomsbiler.. hvilke biler har dere? edit: men nå skal jeg se 24 Lenke til kommentar
SoW Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Må man ha bil for å argumentere for/mot noe som omhandler bil? Eh.. Dummeste jeg har hørt.. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 alle hater vel riceboys? En v8er er tingen vet du 8) Hilsen fra en AmCar fan Lenke til kommentar
Bose Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg har en Toyota Mr2 86`mod. Er enig i at den ikke går vilt fort framover,men må innrømme at den har et veigrep utenom det vanlige. Styling er tøft hvis det er gjort ordentlig. Men å få bilen til å se ut som no helt annet er teit. Supra f.eks MÅ styles. Et fint eksempel på en bra stylet bil: Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg har en Toyota Mr2 86`mod. Er enig i at den ikke går vilt fort framover,men må innrømme at den har et veigrep utenom det vanlige. Styling er tøft hvis det er gjort ordentlig. Men å få bilen til å se ut som no helt annet er teit. Supra f.eks MÅ styles.Et fint eksempel på en bar style bil:http://www.ts-ogn.no/gfx/markus2.jpg[/img] men det er jo en riceboy, all show no go Lenke til kommentar
Bose Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Mr2 turbo kan trimmes til over 500hk da. Holder det?? Vi kan jo prøve en slaloms bane med en stor amerikaner og en mr2 og se hvem som vinner? En på på Toyota o.g.n (link i sign) har 290hk og 370nm. http://ankh-morpork.no/mr2/public/test3.mpg en liten film snutt.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Kebab gud: Sa jeg at bmw 318 har behov for vinge.. NEI Jeg nevnte ikke en fordømte bil, så ikke begynn å blås deg opp foran meg nei :wink: nå tror jeg du missforsto en god del .. jeg kom med eksempler jeg ser hver dag .. det var ikke driekte svar til deg .. men et svar på hvor idiotiske enkelte mennesker kan være når de setter ostehøvel på slike biler .. verken er det pent .. eller nødvendig å btw kebeb, hvilken bil har du? Du har vel ikke tilfeldigvis en ford, eller ikke noen bil i det hele tatt? Eller en som kjører pappas bil? Og til dere andre som ikke tåler biler med styling, eller kritiserer andre ungdomsbiler.. hvilke biler har dere? jeg er fortiden på utkikk etter bil jeg skal kjøpe ny innen 1-2 månder .. fortiden ser jeg på Toyota Celica GT (T20) som verken er eller vil bli stylet eller tunet .. det er GYSH! (hvis det ikke blir det så faller jeg tilbake på andrevalget .. en BMW 318is cab (E36)) Et fint eksempel på en bra stylet bil:http://www.ts-ogn.no/gfx/markus2.jpg å si det er bra styling er vel å strekke sannheten mer enn det er lovlig den var direkte motbydlig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 jeg er fortiden på utkikk etter biljeg skal kjøpe ny innen 1-2 månder .. fortiden ser jeg på Toyota Celica GT (T20) som verken er eller vil bli stylet eller tunet .. det er GYSH! (hvis det ikke blir det så faller jeg tilbake på andrevalget .. en BMW 318is cab (E36)) Celica er nyyydelig bil. En kompis av meg har den. Syk rå bil. God for 200+++ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Riceboys ka er det? pakkisstanere? Edit: LoL@sensur fan Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 jeg er fortiden på utkikk etter biljeg skal kjøpe ny innen 1-2 månder .. fortiden ser jeg på Toyota Celica GT (T20) som verken er eller vil bli stylet eller tunet .. det er GYSH! (hvis det ikke blir det så faller jeg tilbake på andrevalget .. en BMW 318is cab (E36)) Celica er nyyydelig bil. En kompis av meg har den. Syk rå bil. God for 200+++ hvilken celica har han da? hele grunnen til at jeg skal ha en T20 celica er fordi den er den peneste .. og morra mi hadde en sånn for noen årsiden .. så jeg kjennder de godt grunnen til at jeg skal ha en GT er fordi 118 hester jobber ikke så bra i den bilen .. men 175 de er (samme grunn til at jeg har en BMW318iS cab på andre valg .. jeg kjenner den .. og den har mer hester enn en 318i ) Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Må man ha bil for å argumentere for/mot noe som omhandler bil?Eh.. Dummeste jeg har hørt.. Nei, men noen ganger er de slik at folk som ikke har råd til en slik bil, bare er store i kjeften, nettopp fordi det bare kan forbli en drøm. Noen ganger fordi de er ute etter å gjøre kvalme, og noen ganger fordi de rett og slett ikke har peiling på hva de snakker om. Kebab gud: Sa jeg at bmw 318 har behov for vinge.. NEI Jeg nevnte ikke en fordømte bil, så ikke begynn å blås deg opp foran meg nei :wink: nå tror jeg du missforsto en god del .. jeg kom med eksempler jeg ser hver dag .. det var ikke driekte svar til deg .. men et svar på hvor idiotiske enkelte mennesker kan være når de setter ostehøvel på slike biler .. verken er det pent .. eller nødvendig å btw kebeb, hvilken bil har du? Du har vel ikke tilfeldigvis en ford, eller ikke noen bil i det hele tatt? Eller en som kjører pappas bil? Og til dere andre som ikke tåler biler med styling, eller kritiserer andre ungdomsbiler.. hvilke biler har dere? jeg er fortiden på utkikk etter bil jeg skal kjøpe ny innen 1-2 månder .. fortiden ser jeg på Toyota Celica GT (T20) som verken er eller vil bli stylet eller tunet .. det er GYSH! (hvis det ikke blir det så faller jeg tilbake på andrevalget .. en BMW 318is cab (E36)) Et fint eksempel på en bra stylet bil:http://www.ts-ogn.no/gfx/markus2.jpg å si det er bra styling er vel å strekke sannheten mer enn det er lovlig den var direkte motbydlig Mulig, men om det er pent eller ikke en hver sin smak, men at vingen faktisk har en funksjon på noen biler, var liksom poenget. Du syntes ikke den bilen var noe fin. Det syntes jeg. Men når det snakkes om harry og slikt her, så må jeg bare få si at kebabtralla BMW CABRIOLET er _mye_ mer harry enn de fleste styla bilene!! Men det er fortsatt bare min mening. Bmw er harry i og forseg selv, men cabriolet tar kaka. 2 fjortisser som sitter bakpå bagasjeluka med føttene ned i setet, er en daglig kost her omkring. Toyota Celica er jeg enig i er en fin bil. Men det kommer an på årsmodell. Å til slutt. Det værste som er, mye verre enn pappagutter og blodstyla bmw'er fra 1970, er ungdommer som tar seg opp LÅN for å kjøpe seg en feit bil. Deretter sitter de å snakker drit om andre biler. Det er sykelig stygt! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Mr2 turbo kan trimmes til over 500hk da. Holder det?? Vi kan jo prøve en slaloms bane med en stor amerikaner og en mr2 og se hvem som vinner?En på på Toyota o.g.n (link i sign) har 290hk og 370nm. http://ankh-morpork.no/mr2/public/test3.mpg en liten film snutt.... for å si det sånn, jeg kan trimme mopeden min til 500hk, men jeg kommer faenmekke til butikken for den stopper... men når man har en v8er så kan den kjøre med 500hk til rattet er slitt vekk! dessuten koster det FLESK å trimme en liten motor til 500hk, i en stor v8er trenger du bare ny forgasser... og ikke glem draget i motoren - det er en grunn til at de bruker de i dragrace, har du noengang sett en 2.2liter i dragrace? Og når vi snakker om kjøreegenskaper så er amerikanerene veldig gode, når man snakker om en stor amerikaner er det en bil fra 60-70tallet! sett den opp mot en opel kaptein og se hvem som har best kjøre egenskaper du! De nye amcarene har like gode kjøre egenskaper som alle andre biler, c5corvetta har over 1g i svingene og ligenfelter corvetta(stivere?) kjører slalom løyper raskere enn lamborghini diablo og porsche GT2 ! og du må heller ikke glemme at en "stor amerikaner" er lagd for å cruise, snakk om comfort får man ikke i andre biler, jeg vil heller sitte i en Eldorado enn i en A8 for å si det slik.. men så er jeg kanskje en syk entusiast.. ikke ta dette som personlig kritikk, jeg kan ikke no for at du er uviten og jeg er amcar entusiast :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Du syntes ikke den bilen var noe fin. Det syntes jeg. Men når det snakkes om harry og slikt her, så må jeg bare få si at kebabtralla BMW CABRIOLET er _mye_ mer harry enn de fleste styla bilene!! Men det er fortsatt bare min mening. Bmw er harry i og forseg selv, men cabriolet tar kaka. 2 fjortisser som sitter bakpå bagasjeluka med føttene ned i setet, er en daglig kost her omkring. slenger du en fjortiss inn i hvilken som helst bil så blir bilen harry en BMW kan slippe harry merket lett .. og det er hvis det ikke er en jævla ekstra plastik bit på den .. eller hvis personen som kjører den ser halvis normal ut .. BMW sin 3serie cab er den fineste caben du kan få uten å gå over 1 mill (som er eneklt å få her i landet) jeg vet ikke om de satser på det da de lager de eller ikke .. men enn BMW (uansett modell) ballanserer på en valdig tynn line .. tar du vekk noe .. poff harry setter du på noe .. poff harry .. alt som skal til er noen felger .. så blir en BMW harry .. men en helt fabrikk standar BMW er ikke harry (utenom M3) men det er få av de på veiene i dag .. alle har "øyenbryn" og blanke felger .. når er sist du så en 100% standar BMW? EDIT: mye tyder på at du ikke er kjent med modell "kodene" til Toyota Celica .. men T20 er den som hadde rundelykter .. som komm i 1994 og forsvant i 1999 (1999 var siste året T20 ble solg .. man bare caben ble solgt det året .. de andre ble byttet ut med dagens Celica tidlig i 99) Lenke til kommentar
SoW Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 I assed a question Lurer også på hva "Riceboys" er..? Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Riceboys=Riskokere=Japsebiler ? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 en riceboy (aka ricers) er en som kjøper en billig bil og bruker mer på styling enn på bilen .. og hvor resultatet er latterlig .. selv om navnet antyder til at det bare gjelder asiatiske biler så er det nok feil ... det gjelder alle biler Riceboys biler en annen måte å si det på Rice is an adjective meaning a car is all show and no go. Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Dette er vel ganske off-topic, men jeg må si meg enig i det RIP sier (har selv sagt det for leeeenge siden, det med c5 'vetten iallefall ) Men fra spøk til alvor. Folk flest vet ikke at amerikanske biler faktisk har kjøreegenskaper. Når det gjelder motor så mangler en liten 2liter (trimma til f.eks 500 hester) noe som kalles dreiemoment.... Dersom du kan endel om bil/motor/fysikk så skjønner du at det er ganske viktig. Søk etter Ezekiel eller Hurst. Har skrevet mange argumenterende poster som legger fram fakta som viser at det ikke er hold i påstandene til japsebilfancluben på forumet... You know youre a riceboy when you drive a fourdoor type R.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 og du må heller ikke glemme at en "stor amerikaner" er lagd for å cruise, snakk om comfort får man ikke i andre biler, jeg vil heller sitte i en Eldorado enn i en A8 for å si det slik.. men så er jeg kanskje en syk entusiast.. jeg ville heller sittet i en Lexus enne en Eldorado (Lexus er kort sagt "amerikansk komfort, tysk kjøreglede og japans kvalitet".. og det er ikke bare noe jeg sier .. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå