voidDraw() Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Får takke for en hyggelig kveld i går ! Var digg å ha noen å snakke med. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Jepp, var gøy som vanlig. Ble litt brått kastet ut av PC-kræsj, og siden det begynte å bli sent ga jeg meg. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Fikk med meg event-inviten, men valgte desverre å droppe det. Hadde besøk av en venn og vi system-linka med xboxene våres. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Det var dritgøy! Kule folk disse diskusjon.no typene B) Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Det var dritgøy! Kule folk disse diskusjon.no typene B) Slår aldri Innlegg.no Endret 4. juli 2010 av Big h3aD Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Anbefaler å titte innom denne tråden fra tid til annen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1140652&st=0 Karene fra diskusjon.no spiller så godt som hver natt, så for de som har lyst til å spille mer enn den ene gangen i uka vi har spilt så er et bare å joine dem. De har fått lov til å bruke vår mumble server, og når vi spiller sammen bruker vi den Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Vi burde ha et møte snart! Jeg drar 3 uker på ferie på mandag... Så om vi kan ha et møte på søndag? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg setter opp en event og sier ifra til diskusjon.no folka 20:00, oki? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Yes! Drar til Spania til Tirsdagen så får ikke spilt da, så passet bra nice å spille til Søndagen og Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg får ikke spilt i morgen. Hvis det er litt få folk, så stikk innom battlefield-tråden på diskusjon.no og si ifra at dere spiller. De har mumble info selv. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ingen herfra som spiller i kveld altså? P: Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Lenge siden jeg har spilt Battlefield nå.. Noen som joiner i helga? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg kan godt bli med, bare noen sier ifra når Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå