Gå til innhold

Kompani Gamer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg jobber med saken. Dvs, vi venter fortsatt på svar fra gamer om de hoster for oss eller ikke. Jeg sendte PM'en på fredag var det vel, og gamer-redaksjonen var nok ikke så veldig aktiv i helgen, men jeg regner likevel med at vi får svar snart.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg bare skulle stikke innom for og si hei jeg ;D

Jeg kommer vel ikke til og være super aktiv utover men jeg skal gjøre mitt beste.

Jeg har en del jobb som skal gjøres om dagene så har stort sett bare søndager fri. Neste mnd blir det enda værre...

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer litt på.

Jeg ser at flere fra Fortress Gamer bruker taggen [FG] på steam å i andre spill. Er denne taggen bare ment for de som er i hovedgruppen Fortress Gamer og har Team Fortress spillet, eller er det meningen at alle i både FG, KG og eventuelle andre undergrupper kan bruke denne taggen?

Når det gjelder clantag ingame i BC2 er det samme om vi heter Ulv, Elg, Sau eller noe helt annet, jeg bryr meg bare om at vi får til et godt sammarbeid å har det morro :)

Lenke til kommentar

Ble jo litt gaming på søndagen. Lånte mumble servern til TF2 norge, vet ikke om det er noen permanent løsning, men mumble fungerte overraskende bra. Så lenge folk med sensitive / dårlige mics bruker push to talk *host* Nøtte *host*.

Blir morsomt om enda flere deltar, og at vi klarer å bli bedre på samarbeid og kommunikasjon.

Lenke til kommentar

Tfortress.no sin Mumble server kan brukes av oss så lenge vi følger reglene til serveradminen (Han kaller seg Slayer.no). Og de lyder sånn her:

Krav til normal oppfrsel.

Spam i kanaler eller annen upassende oppfrsel, resulterer i PERMANENT BAN!!! (copypasta fra serverens log)

Dette burde ikke være noe problem blandt oss, ettersom hva jeg har fått med meg.

EDIT: husk at dette er en privat server, og at IP-en til serveren ikke skal legges ut til offentligheten eller gis til venner fordi da kan dere snakkes sammen i et random spill, den er primært for brukere av tfortress.no, men kan brukes av oss siden jeg er godt inne i TF2 Norge. + at serveradminen spiller BFBC2 han også :]

Endret av Xifi
Lenke til kommentar

all right da ses vi der.

edit: fanken, er det bare jeg som får failed to connect to ea?

edit2: funker nå, faen ta min utålmodighet.

edit3: finner ikke dere :(

1. Bli med gruppen Kompani Gamer her: http://steamcommunity.com/groups/kompanigamer

2. Vent til en av adminene setter i gang en event

3. Tidspunktet eventet starter, så joiner du gruppechatten

4. Info om VoIP løsing og hvilken server vi skal spille på kommer i gruppechatten (Det kan være lurt å ha mumble i orden på forhånd http://mumble.sourceforge.net/ )

5. Det kan være lurt å legge til minst en av de som skal spille i ingame friendslista. Sjekk: http://steamcommunity.com/groups/kompanigamer/announcements/detail/90246723932969954

Obs: Eventene skjer ennå ikke til noe fast tidspunkt, bare når adminene føler for det. Gjerne med ingen eller få timers forvarsel.

Lenke til kommentar

har ikke steam account.

Du er ikke forpliktet til å kjøpe spill via steam for å bruke steam. Du kan også legge til spill kjøpt utenom, men det er bare for å chatte med andre mens du er ingame (steamoverlay). Jeg skal ikke tvinge deg til å bruke steam, men når denne tråden har undertittelen "BFBC2 Steam-gruppe", så er andre alternativ utelukket.

Lenke til kommentar

Bare en liten oppdatering. Jeg har gitt TST dagen til å svare Ja/Nei på spørsmålet om sponsing, og hvis vi får nei så kjøper vi en egen server.

Flott at vi har fått til noe midlertidig, men det er jo sånn at vi burde ha vår egen. Og jo, det kommer da til å bli en Fortress Gamer VOIP server, som får en egen kategori for KG siden vi er en "undergruppe".

Lenke til kommentar

Tfortress.no sin Mumble server kan brukes av oss så lenge vi følger reglene til serveradminen (Han kaller seg Slayer.no). Og de lyder sånn her:

Krav til normal oppfrsel.

Spam i kanaler eller annen upassende oppfrsel, resulterer i PERMANENT BAN!!! (copypasta fra serverens log)

Dette burde ikke være noe problem blandt oss, ettersom hva jeg har fått med meg.

EDIT: husk at dette er en privat server, og at IP-en til serveren ikke skal legges ut til offentligheten eller gis til venner fordi da kan dere snakkes sammen i et random spill, den er primært for brukere av tfortress.no, men kan brukes av oss siden jeg er godt inne i TF2 Norge. + at serveradminen spiller BFBC2 han også :]

Kan jeg få infoen til mumble på PM?

Lenke til kommentar

Vi trenger litt i underkant av 800 kroner for ett års mumble server. Denne blir 100 slots, og den kommer til å gjelde for Fortress Gamer, inkludert alle undersider (altså oss).

Jeg kommer til å poste på FG sine gruppe-sider også, så mange forhåpentligvis donerer.

Og forresten, selv om 800 kroner virker litt dyrt så er det ikke så mye. Hvis vi blir 16 stykk som donerer, trenger hver person å donere kun 50kr.

Betal til 97103920195 og merk betalingen "Mumble-donasjon. Ditt forumnavn"

For eksempel "Mumble-donasjon. Error"

Velg selv hvor mye du vil betale. 25, 50 eller 100 kroner burde være tilstrekkelig.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...